Instagram : @peejburhan

Sexy Saturday #1

tadi before lunch papa bukak channel lagu. hitz tu kot.
apa namanya lupa la.
sekali lagu ni keluar.
me love itttttttttttttttt.
kasi hafal then after lunch naik atas n terus tengok lagi kat youtube.
then terus download. :)



me love it.
love the beat. best untuk feeling.
dah la ada T.I dalam tu.
sexynya kauuuuuu.

kita orang ni menyangkit perangai papa.
papa ni daripada kita orang kecik suka kalau dengar lagu kuat2 siap ngan sound system semua.
mama selalu marah2, sebab bingit kot. heheh.
papa kat kereta mesti letak sound system best.
tv wajib ada sound system jugak.

sampai sekarang menyangkit.
ayol kalau la naik kereta selepas dia mesti boleh kena heart attack.
sebab punya la kuat dia bukak. 
aku n noy baru2 ni sub woofer computer rosak.
terus esoknya pergi beli baru. tak puas weyh dengar kat speaker biasa.
dalam kereta semua letak sub woofer jugak.
kereta noy je takda. sebab aku rasa sound system dah cukup best. :D

P.G je aku tak tau dia suka dengar kuat2 ke tak.
tapi bila pikir. dia kan musician. of coz dia pun suka kan.
tapi part kereta tak sure. sebab jarang jalan2 ngan dia.
tapi kadang2 dulu selalu la bengang sebab dia suka main gitar n bukak kuat2 M dia tu.
marah sebab katanya rock kan. kita orang ni mana la berjiwa rock.

hari tu masa ramai2 lepak bilik tu.
bukak la lagu kat pc kuat.
ayol sambil main game sambil menari2 badan.
aku n noy memang paling over la kan.
siap menari sakan berkepak2 bagai.
P.G bengang je, sambil tengok aku geleng2 kepala, " eeeee gemukkkk. hisshhhhh"
keji gila. tapi ada aku kesah. lagi aku berkepak2 kat dia. hahahahha.

oh i love them all.
oh by the way. enjoy lagu n video kat atas ni ye. :)
sexyness.
selalu orang buat segment #wordless wednesday
aku nak buat #sexy saturday. if ingat nanti aku tepek2 lagi video yang sexy di mata aku. ;)

ok ta-ta.
happy weekend sexy.

5 Comments:

sHieRa cAkAp said... [Reply to Comments]

Dem u Peeja.. Aku suke both of them.. Nelly and T.I.. Adeh... berdarah idung pitamss!!!!

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

me love T.I toooo

aah kan #sexysaturday ok gak tu!walaupon aku x paham kenapa wednesday menjadi pilihan kepada #wrodlesswedenesday dan kawan aku pulak tanya "what the hell is wordless?" tp sexysaturday pn ok [pstt td aku igt ko bersexy di hari sabtu...hehe]

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

hahaha tengok tajuk aunty ingat peeja dan noy pakai baju sexy sexy pastu post kat sini rupanya lagu, aunty pun layan je bila anak anak bukak MTV ni especially shiqin kalau dia ada kat rumah kalau boleh nak dengar MTV dan K Pop je.

puan nina said... [Reply to Comments]

hihi..lenkali nak wat #sexysaturday gak ah..

tolong vote Danial boleh..?
klik je link ni n like danial

thanks =)

peej said... [Reply to Comments]

shiera - hiahahah. next week punya pun sexy. aku jumpa clip n lagu sexy.

buyui - sexy kan. x tahin tau. haha xde makna. aku dok pakai baju tido je.

sh rosidah - xde la aunty. tak pergi mana pun. sexy2 dlm fikiran aje. hahah.

puan nina - sudah 'like' :D

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...