Instagram : @peejburhan

Kepala pusing

Kan aku bg tau aku demam tu kan.
Xde la demam sangat.
Dia mc khamis hari tu panas.
Lepas tu tinggal selsema n batuk aje.

Then semalam petang tiba-tiba aku rasa seram sejuk.
So aku tido aje dpd petang sampai malam.
Semua pegang badan aku kata panas melampau.
So tak tahan sangat dorang suruh pergi klinik.

Aku ni kalau sakit suka mengerang2, merengek segala tu.
So masa gi klinik tu aku dapat nombor giliran 109. Time tu baru nombor 101.
Hoih rasa macam lambatnyaaa masa berjalan.
Aku dah merengek2 kat situ.
Aku tengok orang2 kat situ annoyed je.
Pandang2 aku dpd hujung mata.
Whatever. Dah katanya gi klinik mesti la sebab sakit kan. ;p

So bila doktor check dia terkejut.
Sebab panas gila. Selalu dia kata normal demam 37 la suhu. Aku semalam 40. ;/
Patut la rasa mintak nyawa sangat.
Padan muka. Aku kan seboleh2 elak nak jumpa doktor ni. X suka.

Tapi takda lak dia bagi injection ke apa.
Bagi ubat2 aje.
So ni dah ok sikit.
Batuk je kronik.
Tapi aku x sure ubat mana yang bagi aku ngantuk ke apa. Sebab rasa nak tido aje.
Nak guna pc pun tak selesa sebab aku rasa kebas2 n gayat.
Macam mana eyh nak cakap.
Macam aku nak pandang monitor, aku rasa monitor tu jauh je.
Macam tu jugak type menaip. Rasa pelik. Bila aku pandang rasa macam keyboard tu jauh ke bawah. Tiba2 nanti dekat balik.
Hish pening kepala den.

Oh semalam tgk ramai galok dok tweet pasal ABPBH kan.
Aku x tgk sbb byk tido. Ada ulangan x nanti? Worth watching ke?
Aku nak baca tweet pun x larat. Hilang2.
Aku x ter-reply la tweet korang ke apa.
Mak demam kronik uolls.
So thank u la untuk semua yang doakan aku cepat sihat ;D

Cea poyo habisss.
Baru demam kan.
Ucapan macam kan penyakit sangat kan.
Ok la. Nanti tido la.
Ubat-ubatan ni bagi aku high la.
Ta-ta.
Sent via BlackBerry from Maxis

7 Comments:

mamasuri said... [Reply to Comments]

semoga cepat sembuh yer..rest byk2..

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

jaga kesihatan baik2 ok, lenkali rajin2 la jumpa doctor, ko ni...nama je kawan baik doctor tp malas jumpa doctor cmno tu?muehehe!

doll said... [Reply to Comments]

hi-fever nie peeja..makan ubat tu ikut jam dan habiskan antibiotik, br cepat baik yea..

kalau tgk ABPBH semlm, gerenti demam leh baik tgk Usop Wilcha..hahahah..mungkin nak cepat baik peeja leh surf website tv3 kot..ulangan lambat kot..

take care dear!!

Lady SharpShouter said... [Reply to Comments]

take care peej!

aNnAsUe'G said... [Reply to Comments]

so far abpph ni rasanye yg terbest kot? tgk online pun buleh peej. get well soon k.

LizHairi said... [Reply to Comments]

take care peeja....

estee_8980 said... [Reply to Comments]

take care lalings...jgn ngelat mkn ubat..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...