Instagram : @peejburhan

Cuba benda baru dengan Libresse

[sticky post - scroll down for new entry]

Mula-mula tau pasal Libresse bila tengok iklan kat tv.
Macam menarik aje. Tapi time tu try-try jugak tengok kat kedai. Takda.
Belum sampai lagi kot. Time tu baru sangat lagi.

Then terbaca entry chics pasal Libresse macam menarik jugak rasa.
Sebab dia kata sesuai untuk yang heavy flow time period.
So terus next time pergi beli barang-barang.
Nampak je terus beli.
Beli terus macam borong. Heheh.
Sebab murah ok. Tapi tu nanti aku bagi tau harga.

Aku beli Libresse Maxi Wing. Ada 3 pack yang 16 tu. banyak kan. ;p
Satu lagi aku beli Libresse Maxi Night Wing.
So far aku dah pakai dua kali. Maksudnya dah dua kali period la aku pakai.
Sangat-sangat berpuas hati.
Sebabnya, aku memang sangat la heavy flow.
Selalu bocor sana sini. Kena kat cadar la. Kadang-kadang sampai ke tilam. Tsk.
Jadi kerja ok asyik la kena cuci. Cadar tu ok lagi. Tang tilam tu. :(
Itu rumah sendiri takpa la. If kau travel or pergi mana-mana ke. Kan ke leceh tu.
Malu pun ye. Hmpphhhh.

Tapiiiiiiiii. Lepas pakai Libresse ni dah takda lagi. La la la.
Best kan.
Sebab bentuk pad ni pun tak macam pad-pad lain.
Libresse ni ada belah kat belakang.
Supaya perfectly fit kat bontot.
So takkan la ada masalah dia nak meleleh ke, terkeluar sana-sini. ;p


:: See nampak bentuk dia tu? ::


:: packaging pun sangat comel ::


:: kat cover tu siap ada tulis mana front, mana back. so that tak keliru bagi yang mula-mula pakai ni kan ::

Kenapa Libresse ni bagus?
Sampai aku kata takda masalah kebocoran berlaku kat aku.
Sebab "Absorption is Nothing Without Fit"
Librese ni di support oleh Secure Fit dan jugak Deep Flow Channel (DFC)

Aku beli dua jenis sebab yang Libresse Maxi Night Wing tu aku pakai untuk 3 hari terawal.
Then bila dah masuk hari ke-4 dah kurang heavy, so boleh pakai Libresse Maxi Wing tu.

Selain daripada tu aku jenis suka pakai pantyliner.
Dah biasa pakai, if tak pakai tu rasa tak selesa.
Biasa la kita ni perempuan kan kadang-kadang ada sikit-sikit discharge kan.
So bila pakai pantyliner, lebih hygiene.
Takda la rasa kotor ke apa panties.
Libresse ni pun ada Pantyliner.

Serious best.
Kalau nak tau lebih pasal Libresse, korang boleh pergi website Libresse. CLICK HERE
Masa aku tengok tu.
Nampak ada TVC daripada duta-duta Libresse ni.
ada 3 to choose from. So aku pilih Yuna.

Dia skydiving. Bestnyaaaaa.
Then kat akhir video, Yuna suruh tolong pilih antara dua pilihan.
Apa benda baru yang dia nak buat.
So keluar ni.
Aku pun give it a try.
Oh lupa nak bagi tau. Benda ni takkan di charge tau.
Lepas tu kan. Tiba-tiba phone aku bunyi ok.
Angkat memang suara Yuna. Recorded la of course.
Tapi yang cool nya. Sambil tu aku still tengah tengok video tu kan.
Macam memang dia tengah cakap ngan kita.
Pastu aku buat la pilihan aku.
Lepas tu keluar benda yang aku pilih tu.
Tah aku rasa cool la. ;p
Tapi tak boleh cerita lebih-lebih.
Korang try la sendiri kat website ni Libresse ni.
Siap aku try Adibah Noor pulak.
Satu lagi tak try sebab Mandarin kan. So tak faham pulak nanti.





Macam-macam ada.
And pricing dia pun murah kan.
Ranging RM2.95 - RM5.25
Libresse ni sesuai sangat ngan aku.
Rasa macam best sangat.
So memang rasa excited masa dapat peluang nak share benda ni ngan korang.
So jom la sama-sama try benda baru. :)



11 Comments:

mamasuri said... [Reply to Comments]

hehehe..kte pun dah bertukar ke libresse..memang terbaek..lembut jer...

Va Va Voom said... [Reply to Comments]

Sa pun guna libresse neh..memang best la :)

shidah said... [Reply to Comments]

yup..sy pun dah bertukar ke librese..mmg sangat selesa n tak risau lagi

ShaFiza said... [Reply to Comments]

Hi peej, first time comment ni.. Yup, me pun dah bertukar pada Libreese, sangat kagum masa memula pakai.. Takde bocor lagiii! Oh sukeeee.. :D

sHieRa cAkAp said... [Reply to Comments]

Aku mmg dah lame bertukar ke Libresse nih!Mmg bagus.. Langsung dah takde masalah kebocoran lg! Superb!

Mrs.Sheikh said... [Reply to Comments]

sebab entry libresse i komen ye peeja..selama ni duk baca aje..
ahahha.. mmg superb pad ni. utk yg tembam2 cam kite ni la kan.. mmg selesa dan takde gatal2... murah pun ye juga.. :)

hiduplah libresse... :D

talkwithmykeyboard said... [Reply to Comments]

librese terbaekkk!!
i'm oredi use it...=)

sweethOneY said... [Reply to Comments]

aku pun pengguna libresse. mmg besttttt

Pnut said... [Reply to Comments]

akak memang pakai librese ni, erkkk tp apesal aku tak perasa ada front and back tu?? hohoho

shuweet said... [Reply to Comments]

aku memang suke weih pakai librese nih..kalau panty liner die pun sangat selese...

kePeej said... [Reply to Comments]

wah ramai kan pakai libresse. memang terbaik kan. sukaaa.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...