Instagram : @peejburhan

Alamak, terlebih sudah.

Semalam mama bagi tau tijah nak datang.
Tijah mana? Tijah blogger mysterious tu la.
Sorry x reti link. Aku pakai bb la.
Nak tgk click kat link tepi ni.

So ok la.
Tapi aku ni mana la reti tido awal.
So td dia datang aku still tido.
Terjaga bila papa ketuk pintu kejut.
Yang kelakar, time tu aku tengah mimpu jumpa tijah. Galak bersembang. Ceh.

So jumpa tadi excited la.
Walaupun kat dunia blog macam dah kenal lama. Selamba aje.
Bila jumpa betul rasa pelik la kan.
Dah la mula2 aku bahasakan diri aku pija. Arrrghhhh wtf!
Mesti tijah tahan je nak gelak.
Ye la. Selama ni sembang dok aku kau.
Buduh tauuuu.
Aku mmg if ngan orang x biasa n orang tua 'dewasa' dpd aku. Aku akan bahasakan diri aku pija.
So gedik eyh.
Bukan gedik. Hormat uolls.
Ish pitam aku mengingatkan balik aku sembang ngan tijah guna ganti nama tijah. Hahahahahahha

Anyway. Dia bawak buah tangan.
'Ubat' utk mama. Dia kata sehari sketul aje. Xleh lebih.
Tapiiiiii. Aku macam dah termakan 2 ketul. Keh keh. Mcm mana itu. ;p
Mama pun sama.

Papa : eh tijah kata seketul je la. U dah makan dua ketul.
Mama : eh shadap yew *balik balut coklat kat meja*

Syiok eh sembang.
Nanti ada umur jumpa lagi.
Ok la. Aku nak makan chocolate ni.
Tulis entry ni punya pasal.
Tergolek2 kesepian chocolate aku td atas meja. ;p
Mau makan. Bye.
Sent via BlackBerry from Maxis

8 Comments:

~BEE~ said... [Reply to Comments]

bestnye Peej dpt jumpe Tijah...sampai mimpi2..hehe

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

nama betol dia betol ke tijah?

aku igt jumpa kt luar, rupanya umah ...


p/s: kalau ko jumpa aku nnt kan x yah la bahasa2 pija2 aku gelak depan2 tu gak..hahahaha!

A.I said... [Reply to Comments]

e'eh...dah smp si tijah kt umah kau ye. ayoyo, bestnya!!

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Alamat tijah juga dapat jumpa peeja dulu dari aunty ni yang buat aunty jealous, aunty pun teringin nak jumpa anak angkat aunty yang sorang ni tau, bila lah dapat bersua muka ye,huhuhu.

Marina Monroe said... [Reply to Comments]

Tij kata ubat so mama set dlm kepala pain killer lah he he he

Tijah said... [Reply to Comments]

nok...

ada 1 benda buat aku tahannnnn je nak gelak. last2 aku gelak gak kat dlm keta...

ko ada tadi...bahasakan diri ko "saya"

aku cam...watttt? wakakakakaa...

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Che Sue said... [Reply to Comments]

jeless..ai nk jumpa tijah jugak.."naikk saaiinnn"!

peej said... [Reply to Comments]

bee - mimpi sebab nervous ok. haha.

buyui - tu nama komersial tu. hahaha.

a.i - takpa nanti2 kau sampai la kan. apa2 majlis nanti kan. auwww. haha

sh. rosidah - haha. ni pun kebetulan aunty. sebab mama amik insurance utk cucu dia dpd tijah. tu yang dapat jumpa tu. nanti Insyallah ada rezeki kita pulak jumpa yea.

mama - ewahh. tapi pija pun rasa sakit2 je badan ni. so kena la makan 'ubat' kan. heheh.

tijah - muahahaha. ye ke. cipetttt. aku mmg kalau nervous akan memalukan diri sendiri. tak menahan kan. nasib kau dok sebut aku kau semua. baru aku sedar dan kembali ke alam nyata.

che sue - kau tu jauh. nak jumpa apanya. kalau blk msia pun kau sibuk marathon layan mengidam nak makan itu ini kan. haha.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...