Instagram : @peejburhan

serious rasa nak tikam2 diri sendiri. x selesa.

ok nak bebel2 lagi.
kan hari tu aku bebel2 hal teteks ni bila pakai PB kan.
hari tu aku keluar berlaku lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tu takpa pastu aku pulak bengong pakai baju yang ada tulisan kat situ. lg la takleh blah ok.

tapi memang x nafikan la.
bagus benda ni.. sebab mmg dah macam cantik sikit la kan teteks even x pakai.
aku cakap cantik sikit yea. bukan nak lebih2.
tp memang boleh nampak la suka.

aku pun xmo tipu.
aku bukan la jenis akan pakai straight hari2 macam org lain.
ada hari2 macam rasa malassssss gila nak sarung benda tu.
tapi akan berasa insap if nampak org ada peningkatan kan.
baru la aku gigih balik. :D

tapi tu la. aku suka pakai kat rumah.
sebab tak kisah la rupa apa pun. kat rumah je kan.
keluar aku segan nak pakai. boleh? ;p
tapi kalau dah asyik keluar aje. tang bila nak pakai kan.
so nak taknak pakai la.
hasilnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


aku twitpic ni.
ramai la komen. siap amik kau beratus view.
amboi suka korang kan sebab ghupa aku dah macam sharipah aini ok. haha.
yang ceera pulak cakap aku senyum lawa.
macam ala2 nak taknak. macam nak eksyen la konon.
agak2 la weyhhhhh. ni bukan nak eksyen.
tahukan aku dah separuh nyawa rasa.
susah nak napas. pastu tetek sampai ke dagu wtf.
oh ada jugak manusia2 dalam follower twitter aku suka ngutuk aku pasal ni.
macam cibs. macam aku tak tau kan.

lantak.
mau tengok wayang.
lepas beli ticket terus pergi makan.
pergi chilis. lama tak makan sana.




haha cannot go ok.
dah la cardigan takda butang.
so dia macam terdedah aje. not loike.
nanti nak jahit butang la. coverline sikit.
noy lagi kurang ajar. ada ke dia kata aku obsessi tetek.
sebab aku asyik tengok je dia kata.
aku bukan tengok ok.
aku lepaskan rambut. so aku check untuk pastikan rambut aku menutupi apa yang tak patut.
e eh since when aku malu2 nak tutup kan?
padahal ada orang siap bg statement aku ni sundel suka menunjukkan buah dada.
mungkin faktor umur kot. ;p
mana tau masa akan datang tiba2 aku siap pakai tudung tutup2 lagi kan. teeett.
Insyallah. tak tau kan.
oh boleh tak ada sekali tu aku duduk kat bilik tiba2 aku testing2 shawl.
almost an hour ok.
nak pakai gaya macam mana.
apakah ini semua. adakah cahaya nur makin terpancar kat aku? ;p

oh ini yang kita orang order.
sebab pergi chilis adalah noy bawak blk magazine us people.
ada pulak resepi buffalo wings. n pic sekali.
terliur. tu yang terus pergi chilis.
bagus kan. masak n ikut resepi tak kuasa.
so terjah kedai sudah.


:: buffalo wings ::


:: noy punya. chicken apa tah. lupa ah ::


:: mine. lamb shank. ::

tak larat nak abiskan. tsk.
sebab memang dah ketat nak meletop dah corset hoihhhhh.
tu pun gigih. dah lama tak makan sini kan.
dah la air bottomless. aku tambah 3 kali. nice.

then noy ajak ke starbucks pulak.
minah gila.
aku memang dah kembung semacam.
tu takpa. siap tamak ok dia order paling besar. venti. crazy.



yang aku dah bad mood.
sebab panas n berpeluh2.
aku tak tau korang tapi aku pakai Pb ni 2 je yang prob.
satu aku kentut mcm machine gun tak terkawal.
satu lagi aku akan berpeluh macam sakai ok.
bukan peluh sebab PB tu panas ke apa. situ semua takda masalah.
tapi peluh2 kat muka leher semua la. macam mandi. not like.
tak vogeh ok. cea macam la vogue sangat kan. ;p

sebab apa? tu namanya makan terlebih had.
ye la. pakai ni kan automatic akan kecik portion makan kita.
aku tak. aku polok jugak kan.
rasakan. memang seksa abis la aku rasa. tak selesa.
apa lagi. gerak je terus gi toilet. aku bukak waist nipper tu.
ye la kata nak tgk wayang lagi. tak selesa ok.
lilred dah bising2 sebab aku bukak. dia suruh tahannnn.
lantakkkkkkkkkkk.

oh aku nak cerita pasal cerita apa aku tengok.
tapi malas. boleh?
anyway. serious aku rasa PB ni berbaloi2.
memang puas hati la.
of coz la ada seksa sikit.
orang kata no pain no gain kan.
kalau berminat korang contact la mereka2 ini ye.


faranadira@gmail.com

or sms kat no ni 013-6870287 / 012-2316152

oh ni bukan entry iklan berbayar ke apa ye.
ni aku free promo punya.
sebab serious aku rasa benda ni bagus.
kawan2 aku pun cakap yang sama.
aku rasa macam tak. sebab kadang2 kita tak rasa kan.
tapi ramai sangat cakap memang nampak beza. so maknanya mmg betul la kan. :)

ok tu je.
mari la sama2 teteks sampai dagu ye anak2. hehehehe.


21 Comments:

J u l i a 。.゜✿ said... [Reply to Comments]

peej, bukan peej sorang rasa tak selesa sampai lari gi toilet n buka waist nipper tu, i pun sama =)

tapi dulu (2004) pernah pakai berbulan benda ni sampai kecik badan n corset pun rasa longgar. so now nak "seksa" diri balik.

takpa peej, kuat semangat okay !!

syazana said... [Reply to Comments]

Peej,PB ni terbaik.MUla2 pakai memang sakit,azab ok.tapi bila hari2 aku pakai..OMG dah ada shape berbanding dulu.RAsa macam nak menagis bila tunang puji 'Eh body awk dah nampak shape,cantik'.

PAkai2 gak,melantak tetap.TApi sekarang lg disiplin r..hehehe.

TApi alhamdulillah walaupun mahal ianya berbaloi untuk orang macam aku yang tak berdisiplin nak diet =p

EdaManAli said... [Reply to Comments]

hahahaaa...klakar statement teteks sampai dagu tu, cam over pon ade...

semoga b'jaya!!

sweethOneY said... [Reply to Comments]

hehe. mantapppp :p

shuweet said... [Reply to Comments]

aku dah email kawan ko tu pasal PB tu..tapi langsung takde jawapan sampai la sekarang..sob sob :(

nasaoji said... [Reply to Comments]

ai pon pakai uu..

tapi, pakai girdle tu je..

sudahnyer, asben aku ckp, mcm "pear" tengah kicik, bawah besau..hoho.. :)

LaLaLOLa said... [Reply to Comments]

hari tu g ukur baju kawen teteks adelah mengecil sebanyak 1.5". adalah "what the??????" dan sangatlah down selama seminggu. dah la mmg tuan tunang ckp ianya kecil kan huhuhu... so kalo pakai pb nnt di boleh membesar dan memontok semula tak? matik la! huhu sila beri tujuk ajar!

Dils said... [Reply to Comments]

tapi kan peej.. memang serius.. rase nak pandang je... lagi-lagi bile ade tulisan across tu kan (aku pon ade obsesi tetek gak tp mungkin sebab aku jeles sbb tetek aku nasi lemak 30 sen sahaja . )

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

cheating!!!!! ade ke ketat p bukak? org suh benti makan la.... haishhh, tp bab tetek tu aku mmg xnafikan. tetek jadi chantik uolllsss. hahhaha tapi mak segan nak tulis pat belog

aNnAsUe'G said... [Reply to Comments]

WOW!!! aku jeles. aku punye tak seberapa je. sigh.

cik1356 said... [Reply to Comments]

demmit! aku jeles teteks mantop2 camni. cleavage adalah sexaaayyyyy! ahahhaaa!!

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

emm kak pah tgk ni nangis ni dia dh ada pesaing..nom nom nom *tetb..haha!

ish kalau aku la .. x pki pn dh tkt dagu...kalau pki ni mau melebihi hidung teteks..miahahaha!

Lady SharpShouter said... [Reply to Comments]

aku pun pengalaman mcm ko gak.tp kena redha weh, sape nk bg teteks hebat macam tuh.walaupun kdg2 jalan rasa mcm org pandang je kan.tp persetan sama mereka, yg penting lawa.haha

A.I said... [Reply to Comments]

tetek sampai kt dagu tu mmg x bleh blah la! wakakakakaka...

(huiii..kalau aku dpt tetek cam kau tu. harus aku amik cuti bersantai2 ngan laki aku smp lobam. apakahhh??)

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

kan auntie dah cakap bagus pakai corset tu buat badan kita rasa terletak je, peduli lah orang nak kata sundel bolong ke nak tayang tetek ke so what ko ade ade. auntie kalau kawan2 perli auntie jawab je laki mak suka mak jadi sharipah aini ok.

Faressa said... [Reply to Comments]

boobielicious!! i loikee hahah

jay said... [Reply to Comments]

eh same lar babe, aku plg xske pkai pb teteks aku jd besau..xske! lg nmpk gemok biler teteks jd besau..haish!

lily lotus said... [Reply to Comments]

kehkehkeh lawak okehhh!

peej said... [Reply to Comments]

julia - ye ke. bagusnya. aku ni tah bila la koset ni nak longgar kan. heheheh.

syazana - tu la. ramai gak cakap aku dah ada shape la apa. tapi aku rasa mcm tak aje. tsk. tp bila bogels nampak la shape nya. haha tetibe.

eda - tapi mmg betul ok. hahaha.

sweethoney - haha bengong.

shuweet - ye ke? aku tanya dia, dia kata takda pun. entah la.

nasaoji - haha. takpa la. nanti mantop buntuit tu.

lalalola - membesarkan tu aku tak sure la. tapi dia bg firm n naikkan as in tegang la. so bila dah naik tu. auto membesar sikit la kan? entah. ;p

dils - hahaha bengong. 30 sen pun tetap ada n janji sihat kan. :)

lilred - bengong. time tu aku dah abis bedal semua kot. takda makna nak berhenti makan. dah la mahallll chilis. rugi duit maks kalau makan x abis uolls.

annasueG - ala x kisah la x seberapa ke apa. janji sihat kan. takda penyakit ke apa kan. mintak dijauhkan ye.

peej said... [Reply to Comments]

cik1356 - eee gila. sempat.

buyui - bengong. tetibe nom2. hahaha. lagi gila. if sampai hidung lemas uolls.

lady sharpshouter - haha. lawa ke? ye lahhh.

a.i - bengongggggggggg. tak suka kau. tiba2 tau.

sh rosidah - hahaha. aunty ni kelakar la. tp pija selau kena ejek2 la ngan noy semua la. siap panggil pompuan koset. x suka tau.

faressa - haha. u pun suka kan boobies ni.

jay - dah la ketara kan. tp apa bileh buat. kena tahan. ;p

EriNia said... [Reply to Comments]

PB nie berapa yea kak pija???

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...