Instagram : @peejburhan

apa la salah aku.

tadi siang tiba-tiba rasa nak tweet ni.

saja je buat perangai macam budak darjah 3.
selalu kan budak-budak je macam ni.
macam-macam response dapat.


satu komen menangkap perhatian aku.
daripada @SofiPietra . heheheh.
kasi retweet.



pastu tiba-tiba aku terasa nak tukar avatar.
haaaa amik lagi meriah.
ni yang sempat aku capture petang tadi.
meriah.



macam-macam dialog si usop ni keluar la.
lawak gila ok.
semua orang takleh tahan if aku tweet.
semua terbayang usop.
tangan masing-masing automatic ala-ala penari kebudayaan kan.




hiahahaha.
sapa tak tengok lagi cerita ' hantu kak limah balik rumah' sila la tengok.
lawak ok. ok memang la ala-ala lawak bodoh. tapi aku sukaaaaaa.
sebab aku memang tak berapa nak pandai pun. ;p

aku memula emo je. sebab orang semua tweet2 aku tak faham.
lepas tu aku suruh dotdot belikan.
merasa dah berkali-kali aku tengok. tetap lawak.
so dialog tu selalu aku guna ngan noy n jonet.
so ni bila semua orang pun guna. adalah sukaaaaaaaaaaaaa.

tapi ramai gak kat atak tahan tgk avatar aku.
sebab rasa macam tweet ngan usop. hiahahah.


so aku pun tukar la avatar lain pulak.
haih lain pulak jadinya.

baca la sendiri k.









hahahahah.
macam-macam response kan.
salah ke letak avatar ni?


kak limah la.
tapi ye la kan. kalau orang tak pernah tengok cerita ni mesti takut kan.
tapi mengenangkan ramai takut n kata tido sorang.
aku kesian la.
so kasi tukar.

sampai aku x tweet.
kang ada trauma la apa.
takmo baca tweet la.
so aku carik avatar yang sesuai ngan image aku.
seorang yang baik budi pekerti dan pemalu. hiahahahah.




la la la.
konon suci la kan.
seswai buat menantu. hiahaiahah.
sekali foxyfarah cakap macam che nin.


:: usin dan che nin ::


auuuwww. boleh mak feeling couple ngan huuuussssiiinnnnnn.
ok la. selamat malam.
mak nak feeling couple ngan usin.
tido senyum-senyum.







eh dah la pergi la tido.
nak apa lagi?




















apa???

































jangan kacau boleh tak.










































che pija nak dating la. *tersipu-sipu*


29 Comments:

cik1356 said... [Reply to Comments]

wahhhahahahaaa! macam hareeemmmmmm!

Cik Ina minat Do do Cheng said... [Reply to Comments]

makcik tergelak-gelak baca entry ko ni.kelakaulah.

me suya said... [Reply to Comments]

hahaha gigih giler print screen.. hahaha tip top ar peej

chics said... [Reply to Comments]

Hahahahaaaa bongokkkk

reena said... [Reply to Comments]

HAhahahahahahahaah gambaq last tak boleh blahhh. Lwak gila baca semua tweets tu. Nanti tunggu tau Hantu Kak Limah Balik Rumah 2.

green apple said... [Reply to Comments]

kau memang takde keje kan????

peej said... [Reply to Comments]

cik1356 - kecik hati che pija cakap macam tu. tak cukup suci ke?

cimddc - hoih panjangnye screen name. jangan gelak sangat. x sopan. contohi che pija ye.

me suya - mak kan ratu print screen uolls. :p

chics - cakap ngan abang usin cakap kita macam tu tau.

reena - wahhh. ada ke? gila best. sukaaaa. hopefully usop ada. terpaling best tu.

green apple - hahhaa. kira ok aku tak plagiat kau ok. kang curik gambar kau kang. hiahahah.

Kaseh said... [Reply to Comments]

hahahhaa...sabo je la ko ni peej..

kakakdegil said... [Reply to Comments]

Hahahahah
Kecik ati usop penari kebudayaan
Ko pilih usin..

Konon usin ada motor besa che peej..

peej said... [Reply to Comments]

kaseh - teman sukeee *gaya tangan*

kakakdegil - gila kau. mesti la pilih usin. usin tu supervisa kat singapore tu. usop bekas penari kebudayaan je. hahaha

ayoyo said... [Reply to Comments]

hahaahh...hilang mengantok tngok muka kak limah...rasa segarrr jee.. XD

Che Sue said... [Reply to Comments]

dah dah pijaa..usin nk kena balik singapore dahh..usin kan keja supervisaaa! hahahha!

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

Ya Allah ya tuhankuuuuuuu, apala dosa aku ada kawan mcm nih.

nasib tak ambil gambar pakai boots. *uhuk*

Eisha said... [Reply to Comments]

hahahahaha ko nak jugak kan feeling che nin dok bergambar sebelah husin!!

Linda Ali said... [Reply to Comments]

kahkahkahkahkah.... hahhahahha
tak boleh berhenti gelak! :p

Marina Monroe said... [Reply to Comments]

Tiru?? Sapa tiru? sapa tiru, mama rotan kang! (dgn mata terbeliak) Ohhhh..org tiru kau yea...

cik gObu said... [Reply to Comments]

hahahah gmbr last mmg terkeji ok

H.A.N.A said... [Reply to Comments]

adoiii..dok kt lab sensorang boleh plak terpk bukak blog akak.. *menyesallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*

tp bace gak smpai abih :P

xoxo,
@uglymermaid

Hantu Kak Limah said... [Reply to Comments]

hahahhahaha...memang lawak giler citer tu walaupunn bodoh..sebab aku dah tersampuk ngn gaye english education si usop penari kebudayaan tu......huhuhuhu...aku kembar HKL...hahahhaha...

MsFigure said... [Reply to Comments]

Ya amponnnn! Sumpah aku gelak sampai terbabas semalam! Bergegar lelemak perut tau....heheh..

BTW, ye la meniru! Pas tu 'akulah mangsa keadaan' kan???

Muahahahahhah! Kita bakor!!!

Leen said... [Reply to Comments]

Hahahaha, lawak giler la..

Nur Wahida said... [Reply to Comments]

lawak gileeee kak! HAHAHAHAHAHAHAHAHAA tak berenti gelak lagi ni! hadoiii!!! yonna perasan avatar usop akak tu je.masa tukar pic kak limah tu, tak perasan hahaa. mengamuk semua orang haaa :p

memang epic la avatar si usop tu ha. haha

-yonna

AdiHana said... [Reply to Comments]

che nin tu la watak paling seram dlm cite tu weh. rupa2nya hantu. aku lagi rela mbayangkn kau sebagai kak limah or usop huhu.

shuweet said... [Reply to Comments]

usinnnn,usinnnnn...hehehe....pija aku tak reti twitter.kalau takleh aku follow ko

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

hahaha aunty tumpang ketawa je walaupun tak ada twitter, padahal hampeh tak faham langsung! kesian kan.

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

gambar last sgt tak boleh bla! hahahah....

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

rofl!! tp hari tu tgk cerekarama ke telefilem apantah, si usop ni berlakon. watak dia serius. rasa pelik pulak tgk. hahaha

A.I said... [Reply to Comments]

PIJA GILO!!!

KITA BAKO! KITA BAKO!

apples,dia.. said... [Reply to Comments]

Gelak guling2 ahahahah

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...