Instagram : @peejburhan

pelik-pelik aje kan.

ni time pergi keluar tgk khurafat tu.
since nak review pasal khurafat. macam tak best la kalau nak masuk bab lain kan.
so ni baru cerita k.

oh pergi sana. so decide mau makan kat secret recipe. :)

:: noy n her blackberry. forever ok. sumpah annoying. ::

oh memandangkan lapar melampau.
n tekak melayu kan. tetaplah mau nasik. n harus pedas.
so order la grilled black pepper chicken ni. eh tu ke nama dia. entah. ;p
sukaaaa. tapi if thousand island lebih kat salad tu lagi best. :)
terkulat2 kau nak cicah2 tapi dah takda. :/

:: addiction. if ada jual air berunsur asam boi. mesti aku nak order tu. ::

:: noy order tomyam gong ::

oh masa kat sana ada nampak someone ni.
noy kata tu kawan lama dia.
aku tau la pasal perempuan tu. tapi tau macam2 tu la.
kira tak pernah kenal la kan.
tapi noy xmo tegur ke apa. padahal dok opposite je.
perempuan tu pun tak tegur.
aku macam, "tegur je la. kenapa?"
noy xmo sebab noy kata dia pelik2 la.
pastu dorang gerak la.
abis situ la kan.

sekaliiiiiiiiiiiiii. esoknya aku tengok dia add aku kat fb ok.
how scary is that.
i mean dah la aku x kenal dia.
agaknya dia stalk aku kat page noy. nampak muka aku. tetibe nak add. like wtf kan.
oh dia takda msg or apa2 pun kat noy.
kira sanggup aku yang dia tak kenal ni dia mau add.
scary kan.
sebabkan scary. haruslah aku pun tak approve la request tu kan. ;p

oh lately ramai add aku kat fb kan.
approve aje. unless kalau nama pelik2. n profile pic pun bukan muka sendiri. not loike.
tapi korang ni add kat fb pun xdak apa. aku bukannya rajin fb2 ni.
aku pun fb ada la seminggu 2-3 je check.
twitter lagi best kot. tu ye, addicted kan.

oh ok sambung cerita.
aku ni suka melencong2 tah ke mana2.
lepas makan tu. of coz wayang lambat lagi.
so terpaksa la lepak kat starbucks jugak.
kembung minum air.

:: tengok la tu. bukannya layan aku pungggg ::

jadi terpaksa la membawa hati yang luka.
cehhh. luka la sangat kan.
aku pun layan tweet aje. ;p
time tu bengang ok.
aku cakap je aku nak tgk khurafat. semua nak reply cakap good luck.
aku ni takda la penakut sangat. sikit2 aje.
tapi aku xleh orang lelebih menakutkan aku.
tiba2 aku pun jadi takut ok.
tapi nasib bila tengok ok aje. takda la bagi aku trauma ke apa kan.

hoih tgk makanan ni aku laparrrrrrrrrrrrr.
kirim noy kuey teow papparich ni.
tapi dah bape jam ni. tak pulang2.
die die die.

ok tu je. byeeeeeeeeeeeeeee.



8 Comments:

Dari sudut Hati kecilku said... [Reply to Comments]

peeja, aku nk komen ni.
ko jrg gambar x cantik..
tp last pict ko tu npk huduh sikit.maybe sbb ko xpandang kamera. tp y lepas² pic ko xpandang kamera pon aku rasa cantik je. haha, bongok kan aku komen semata² nk komen pic ko y last tuh. hahaha, sorry².

YaNa YassiN said... [Reply to Comments]

khurafat hokeyy !! tp rs cam x seram ja,... g satu leh ajar camner nak twitter x?? ada twitter tapi x pandai nak guna arrr

Sya said... [Reply to Comments]

salam peej! huhu at last dpt baca blog ko after weeks..eh pengalaman ngeri tau aku mkn kt secret recipe kt tmpt aku...tmpt len ok je..situ je teruk..1st cake masam..sian laki aku (time tu bf lagi..konon nak manja2 suapkan kek..skali masamm..kah kah..!),pastu aku order spaghetti tomyam..sampai2 je aku bau semacam..dah xelok..aku mintk tukau..then kawana ku order sama mcm ko tu..da separuh mkn ade rambut..erkk! tukau jugak..

cik epel aka mrs.yon said... [Reply to Comments]

ooo yeayyy...

aku kalo sapa taruk muka kartun/muka artis kat profile pic, mmg aku x add...kalo add pong, depa x boh gambar sendiri but still gambar kartun/artis...maka..d.e.l.e.t.e je la...

~mc'kie tok one~

[MizZue] said... [Reply to Comments]

suke sangat blog u ni..sempoi gila..tergelak2 bila baca.!!

kePeej said... [Reply to Comments]

hati kecil- haha keji ok. tp mmg tak pernah lawa pun. ini la rupa sebenar pun. kata candid kan.

yana - Insyallah. ada rasa nak buat entry untuk twitter tu. tp asyik la terlupa kan.

sya - masing2 kan. kawan aku makan kat johnny's tetiba ada ulat ok. bg tau manager dia kata tu biasa. tukar la menu lain. ewahhhh. selamba je.

cik epel - kan. x kuasa kan. oh ni la yang kat twitter tu yea. ok noted. :)

zue - heheh. thanks *tersipu2 malu*

nasaoji said... [Reply to Comments]

biras beras aku ckp, ipar aku tgk khurafat tu, bpa mlm tak leh lena, smpai tudung malam2 berterbangan dek kipas, ingtkan antu, trus ditumbuknya wardrobe di situ..

aku klu mkn grilled blck pepper itu, kompem mintak lebih thousand island ngn nak sos chili skali.. :)

peej said... [Reply to Comments]

nasaoji - oh boleh eh mintak lebih bagai. tak tau. :/

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...