Instagram : @peejburhan

memori bersama dia.

print screen followers n tepek sini.



apa yang best kan?
satu sebab terharu la ramai sudi follow kan.
maybe to some of u rasa macam, "eleh baru 1k++ kecoh. aku punya lagi ramai kot."
hello. aku terharu la sebab bayangkan ada 1k mau follow blogger gemuks yang merepek asyik cerita pasal makanannnnnn aje. rasa nak sepak laju2. kan kan kan.
so orang sanggup baca this crappy blog adalah terharu tau. ;p

keduaaaaaaaa.
sebab nombor tu.
bila tengok rasa teruja je.
tu nombor kereta lama kita orang. JAS 1133
mazda 626. lama gila pakai kereta tu.
sampai tahun 2000 la pakai.
beli tahun 81. lamaaaa gila kan.

sapa dah baca blog aku lama pernah la kot terbaca aku cerita pasal kereta tu.
ngan asap banyak keluar. hitam2 pulak tu.
siap orang ejek tu kereta JAS - jabatan alam sekitar. keji.
dorang kata takyah panggil orang sembur nyamuk aedes.
kereta tu punya asap boleh bunuh nyamuk ok. hahaha.
ada pernah cakap timbang kati pun tak laku la kereta tu. keji.

tapi tu la kereta yang aku membesar dengan.
yang bawak aku ke sana ke mari.
yang tiap2 minggu bawak family aku visit aku kat melaka dulu.
yes. aku paksa parents aku visit aku everyweek kat asrama. keji kan.
setahun kot. masuk tahun kedua every two weeks la. ;p

e eh tiba2 cerita kereta kan.
sabtu korang buat apa ni?
aku tidooo aje. sebab umah ni gelap redup n sejuk aje.
so tido, bangun makan mihun. then after 1/2 hour tertido lagi.
bape jam tah. ni bangun makan mangga pulak.
pastu rasa ngantuk lagi okkkkk.
dpd tido balik. baik aku update blog kan.
pemalash lipash sangat.

eh ok la.
n thanks again sebab follow ini blog.
*lambai2 feeling miss word tp lelemaks tangan pun bergegar time lambai*

8 Comments:

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

tak buat apa sgt pun harini, pagi nak panjat bukit tp hujan.. dah jalan separuh, pastu kena patah balik. petang kang kalau x malas, nk pergi jom heboh kejap kot. sj nk menyebok ahaha

CiK AiDa said... [Reply to Comments]

kak peej.

sy dh lama bace blog akk..tp baru sy pasan sy tak follow pun..sbb dh letak kat sidebar blog sy..kalu akk update je komfem sy bukak..hehe~now dh follow :-)
btw...sy sgt enjoy bila akk ckp psl makan!! then sy akan pakse housemate sy cari makanan yg sama..hehe~

teruskan menulis kak~ keep it up :-)

J u l i a 。.゜✿ said... [Reply to Comments]

haa dah seribu lebih followers peeja, itu tak termasuk yang follow annonymously kan ? =)

peej.. still pakai pb ?

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

walaupon ko rasa merepek tp blog ko la blog pertama aku bukak kalau bkk blogspot, kalau updet kt twitter x sabar2 nk baca ok..lantaklah org lain x suka..mak suke jeeee... :)

talkwithmykeyboard said... [Reply to Comments]

lau k.peej x update rasa x best tau....
lau k.peej update...mst nk bc jer...thts y la follow.....
cara k.peej tulis amatlah kelakar...heeeee~ =)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... [Reply to Comments]

mkan mangga? erk..cicah kuah rojak mak bee..nyammi! hehe

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

siapa kata blog ni merepek? tak suka tau. tahniah ye peeja, auntie seronok je baca blog peeja ni, kadang2 ketawa sendiri, kadang ajak auncle pergi makan kat tempat yang peeja makan dan tunjuk kat dlm blog ni. hari ni auntie masak dlca tulang dan sambal tumis udang untuk dimakan dengan roti canai buatan sendiri. dah jemu makan nasi lah.

^bblovedd^ said... [Reply to Comments]

ramai la follower 1k plus, effa 100 pun tak..hahahha.. act i pun br baca blog u.. best.. so kene folow..hehehhe

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...