Instagram : @peejburhan

not bad eyh?

aku ni adalah kipas susah mati j.lo zaman muda2 dulu.
matiklah apa2 dia buat semua suka aje.
dah la trend setter. lagu best semua. sukaaaaaaa.
tapi lepas dia kawin dia sepi kan.
concentrate kat family kot.

anyway. aku follow dia kat twitter
walaupun ada la dia update sebulan sekali aje.
lantak. suka jugak la.
so 2-3 hari ni asyik la update single baru dia.
buat tak tau aje.
semalam before tido sangap. so bukak la youtube kat bb. dengar la lagu dia.
waaaaaaaaaaa. suka.
paling suka sebab feat pitbull kan.
mak sker reggeton ni. gerams.

not bad la lagu dia.
esp part pitbull tu kan.
melody lagu zaman aku kecik2 dulu.
kalau korang dengar tau kot. familiar.
tapi sekarang kan music kan ala2 electro jugak.
so hip hop ke, reggeton ke, apa ke. semua nak selitkan electro.
so bertambah2 suka.

so aku kasi share sini.






ok ke tak?
best kan.
kalau korang rasa tak best pun lantak la.
mak skerrrr je.
la la la la la.

3 Comments:

Aracy Flavia said... [Reply to Comments]

best! :) dah goyang2 ni. camne?? haha!

J u l i a 。.゜✿ said... [Reply to Comments]

oh jlo nyanyi balik lagu lambada ! =D bestlahh. baru dengar ni.

peej said... [Reply to Comments]

aracy - best kan. aku dah dgr repeat tah berapa kali tah.

julis - a ah lambada. xleh ingat kalau x.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...