Instagram : @peejburhan

Gulp.

Huish memalam tgh scroll twitter.
Ramai yg masih active.
Sebab cuti kan hari ni.
So semua x tido kot.

Then tgk fb yg adalah berapa hari sekali br check.
Nothing interesting.
Aku fb dah kurang. Esp if check dpd bb.
Tah rasa x feel.

Rasa sangap.
Gatai pergi tgk pic2 yg ada dlm hp.
Nampak pic ni. Rasa nak pitam.
Ni breakfast semalam.
mama buat sukun goreng cicah sambal tumis ikan bilis.
Oh Our God! *ayat zizan n johan in shout awards* menangis ok. Sebab mmg sedap gilaaaa!!!
Dah la sambal pedas. Terbaik ok.

Tapi ni tgk blk adalah stress. Sbb nak lagi plisssss.
Lagi emo sbb sekarang dah pukul berapa kannn.
Banyak la tetiba nak ada sukun ke sambal bagai. Mmg x la kan.
Tsk.

Xpe. Ni nak tido. Harap mimpi sukun.
Bhahaahha. Gila x best mimpi sukun.
Mimpi la remy ishak kan.
Ok lagi tetibe. Byeeeeeeeee.


Sent via BlackBerry from Maxis

7 Comments:

Shahrizat said... [Reply to Comments]

ohh terima kasih..saya pun stress jugak sebab mana nak dapat sukun ni wehhhhhhhhh...kelapa pecah banyak la sekarang...adeh wel wel je lah..ahaks

Shahrizat said... [Reply to Comments]

ohh terima kasih..saya pun stress jugak sebab mana nak dapat sukun ni wehhhhhhhhh...kelapa pecah banyak la sekarang...adeh wel wel je lah..ahaks

cik1356 said... [Reply to Comments]

hoihs.. rumah aku kat kampung ada ler pokok sukun belakang rumah.balik raya cina nanti nak suruhla mak aku goreng kot kalo tgh musim.hahaha!bukan nak goreng sendiri kan?getah meleket2 la..org johor selalu cicah sambal kicap. oh yeah!

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

homaigod..sukuuunnnn

me love sukun too!!

*payah sikit nak carik kt kedai2 kan?

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

xpe, ko mimpi la dua2 sekali. wahaha.

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Alah sukun banyak kat rumah aunty, maklumlah walaupun uncle kerja kat shah alam rumah kami tetap kat kawasan kg.telok panglima garang. Orang johor pun makan sukun ke, pisang goreng ke, tempe koreng ke mesti ada sambal kicap pedas. Kat sini diorang tak pandai, so aunty buat banyak2 sambal kicap pedas simpan dlam esbok nak makan senang.

Sya said... [Reply to Comments]

oh aunty dah goreng sukun tu ye...sedap gler kan pairing ngan sambal ikan blis..mmg sgttttt la superb! Lagi seda goreng nipis2..rangup2 gitu...erghh..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...