Instagram : @peejburhan

bb freaks

this was last weekend.
ok bukan weekend minggu lepas ni. the week before.
alaaa, korang tau la kan. susah2 je aku nak terangkan ;p

masa khamis tu aku macam tetibe rindu nak lepak ngan pedd n fa.
sumpah lawak lepak ngan dorang ni.
masing2 sengal. dorang ok. aku paling tak. sebab aku matang.
wah matang la sangat kan. poyo.
plan nak jumaat. tapi noy takda pulak kerja. x syiok la kan.

so saturday tu. roger sana sini. maka lepak2 la.
pukul 10pm baru nak ke wangsa walk bagai.
sebab pedd nak makan ayam penyet.
tapi aku suka aje. katanya favourite kan.
kedai pun nak tutup dah. tapi penuh orang.
so dok dalam.
makan2 tetibe rasa pelik2. apa ni ada dua tomato besar.
macam mata tengah pandang aku. whott? tetibe tomato.
tauhu n tempe dah abis. ganti tomato. tsk. motippp?
apa lagi terus aku lompat atas meja amukan.
ok mmg tak la. aku ni kan peej embun. mana marah2. kehhhh.
lagi pun mampu ke panjat meja uolls? patah 8 ok :/

lepak2 sambil gossip hangat.
cerita yang tengah panas2. heheh.
dorang buli aku ok.
aku kena cerita2. dorang dengar aje.
nak makan pun tak senang.
tak pasal aku tergigit bibir. berapa hari pedih. keji.
gelojoh betul.

kita orang last kat kedai tu.
10.30 dah susun semua.
so pindah ke georgetown white coffee macam tu la.
sebab dia tutup kul 11.30pm.
so boleh la lepak2 lagi kan.

tapi kau tengok apa mereka buattttttttttttt?????

:: semua mengadap bb. urghhhh ::

:: tengok la tu. beriya2 masing2. muka tak coverline. haha ::


oh pedd baru join the bb club.
kalau x dia iphone clan.
siap asyik2 merempan2 pasal pengguna bb. esp fa la kan.
sebab fa ni sama kes ngan noy. kronik.
lepak pun tak layan orang. sibuk pegang hp aje. nyampah.
sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. dia terpengaruh.
siap lepak kat tempat ni. dia nak dok kat seat yang ada plug point ok.
sebab battery dia nak abis.
poyo ok. siapa yang over sekarang???


:: perempuan yang kalau nak amik pic je mesti nak over kan. bukan aku. yang kiri tu. ;p ::

hoh tak puas je lepak.
sebab kedai nak tutup.
fa pun nak gerak jauh. esoknya dia kerja pulak kan.
takpa. nanti aku rasa bersepah2 lagi muka dorang kat sini.
sebab pedd tu sekali dah menghantui hidup kita orang.
boleh tahan hari2 dia, "assaalammmualaikummmmm" depan pintu rumah.
dpd aku zaman sekolah okkkkk.

oh time ni pedd ada cerita.
seorang blog reader aku tegur dia masa kat AJL.
siap sembang lama. siapakah itu?
ada kaaaa?

5 Comments:

mimie1678 said... [Reply to Comments]

saya jugak BB FREAK!! hehe...

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

smlm aku tolong customer aku pakai pb. ponnnnnn citer pasal kau. siap tanye isu isu hangat. aku mcm dah...errrr? hehehehheheh

~Ati~ said... [Reply to Comments]

ala...nk bb gak..hahahaha...eh,lawa la rambut fa tu..tukar la bleh? hehehehe

hamzah ian said... [Reply to Comments]

arghh.. semua cantik2 kawan kamu

nasaoji said... [Reply to Comments]

hooohh..nak BB jugek... :(

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...