Instagram : @peejburhan

sanary pai. kesukaan hamba :)

ok ni nak promo.
promo pasal chicken pie :D
aku dah makan chicken pie ni bertahun.
daripada zaman pie ni besar2 sampai la sekarang mini2. senang nak ngap-ngap.
sebab pie ni mak jonet kesayangan yang buat.

then jonet start bawak bagi kat mak aku pulak.
terus parents aku jatuh chenta jugak.
sampai tiap kali jonet datang order 5 bungkus.
dorang takmo amik duit la. gilo. mana boleh kan. takkan everytime nak free aje.

tak silap memula pie ni mak jonet buat suka2 aje.
untuk if ada orang datang2. hidang la kan.
sekali makin lama makin ramai order.
sambutan menggalakkan sangat.
so terus buat business :D


chicken pie ni frozen. so kau boleh simpan berapa lama pun.
rasa2 kelaparan senang aje. kau masukkan kat oven 15 minit.
if microwave lagi pantas. 2 minit je cukup.
sesuai jugak untuk hidang kat tetamu.
biasa la. orang mesti akan cakap, "eh tak yah susah2 lah"
tak susah pun. ;p
sekali dorang ngap. baru tau. tak stop2. dpd satu ketul, ke tiga ketul makan. :)
sedapppp.

ok macam mana korang nak dapatkan?
tu nanti aku cerita.
tapi for a start mak jonet ada bukak booth sempena Carnival 1nita
here are the details.

venue : kuala lumpur convention center (hall 1)
booth : sanarypai - booth 56
date   : 21 - 22 Dec 2010
time    : 10am - 6pm

so kat sana ada tester. boleh merasa kesedapannya.
boleh beli sekali. kalau best. nanti aku bg lagi details mana nak dapatkan. :)
sapa yang ada area tu boleh lah singgah yea.
me n noy plan nak meriahkan suasana gak.
tp tgk kesihatan aku dulu. asyik demam je acik ni.



14 Comments:

tasyanadia said... [Reply to Comments]

nk beli....

eZa said... [Reply to Comments]

macam tak sempat jek nak pi booth. boleh tak nak order jek? ngeee :D details please... ;)

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

mestu sedap ni..tp xdapeklah nk pg klcc tu...cara lain xde ke peej?kot delivery ker?heeeeee

AziniMZ said... [Reply to Comments]

waa best nya.. kalo ada benda alah ni dalam fridge, org dtg tak payah penin pk nak hidang apa..

Mrs. Hakim said... [Reply to Comments]

peeja nanti war warkan tau mana nak dpt.. rasa cam xsempat nak gi klcc tu.. sbb kerja maa.. lagi satu, cam jauh. agaknya by that time sampai sana chicken pai mak jonet pun dah licin sold out.. :p

Acid Voice said... [Reply to Comments]

chicken je...beef ada x...

anggun said... [Reply to Comments]

wahhhhhhhh...just nearby..kene pg nihhh...

Mrs.R @ Emi said... [Reply to Comments]

nakkkkkkkkkkkk....

Sya said... [Reply to Comments]

aku ni kalau benda2 pastry ni mmg minat..lagi2 ada ayaammmm...heheh..aku tunggu detail order je la..xkoser nak gi klcc tu..perut da kekiri kekanan...hahah!!

Sya said... [Reply to Comments]

aku ni kalau benda2 pastry ni mmg minat..lagi2 ada ayaammmm...heheh..aku tunggu detail order je la..xkoser nak gi klcc tu..perut da kekiri kekanan...hahah!!

bRaiN fReEzE said... [Reply to Comments]

owh.. aku keje time tu.. sungguh tidak adil!!!!

amar said... [Reply to Comments]

mesti sedap giler.

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

apakah baru hari ni baca entry ni. peeja, sile bg details, aku nak order jugak!!!! aidonkeyr!!!! ai wan tu it dis pai!

EdaManAli said... [Reply to Comments]

jual online tak? ngeee...

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...