Instagram : @peejburhan

nyammmm...

malas mau cerita can?
eh suka hati la kan. kalau korang kata takleh pun aku nak kata boleh jugak.
ni last week.
lepas beli ribbon n bunga2 untuk hantaran.
jalan jam nak mampos.
so tak sanggup redah lagi.
so singgah masuk GE Mall.
makan kat kopitiam.
apa nama dia tah. lupa.


:: mihun curry. sedap menangis. tak terkata. ok tp cozy house ampang park punya still the best la. :) ::


:: bandung cincau. :) feeling bulan puasa. ngeh. ::

:: mama pun makan yang sama ::

time ni lawak.
sebab kita orang ejek mama.
kita orang kata mama colour blind.
baju hijau terang. tudung maroon. dia kata sebab bunga kat baju dia maroon.
memang la. kita orang tau. nak match la konon. 
pastu kita orang cakap, " bayangkan orang jalan belakang mama. mesti orang cakap. apehal la perempuan ni pakai warna warni ni?"
baru mama gelak2. pastu cakap, "mama tak terpikir lak. tapi sebab bunga mamka warna maroon la, siapa lak nak tgk dpd belakang"
hello. mmg akan la. orang yang berjalan belakang kita kan. haha.
bengang je dia. sebab kita orang asyik bahan baju n tudung dia aje.
nak masuk kedai mahal je tak bagi, "eh jangan ma. nanti dia tak layan. sebab warna baju tak match ngan tudung"
mama, "kurang hasam punya budak2. jahat laaaa"
hahah.padan muka. sapa suruh warna ceria sangat. 

:: noy makan assam laksa. mmg fanatik laksa dia ni ::


wah tadi bukan kata taknak cerita panjang ke.
dah terpanjang pun.
ok la. tu je. bye bye biatches.

6 Comments:

Shahrizat said... [Reply to Comments]

heart attack setengah hari jap tadik bila page kena private...adehhh
ehh saya pun suka suki pakai baju lain warna tudung lain warna...hehehe agaknya dah 18 lori orang gelakkan..takpee..diorang gelakkan di belakang muahahaha.

sweethOneY said... [Reply to Comments]

gambar memang suka terpusing2 kan. hihi. nasib baik dah kenyang.

Miszyuyu Ayu said... [Reply to Comments]

ya ampun bandung cincau tu sedappppnyer..heheh nampak sis noy mcm tembam..nomm nomm nomm..

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

zaman sekang ni org suka sgt pki tudung x sama sgt ngn baju..nape ntah?

CikLilyPutih said... [Reply to Comments]

la tadi i pun ada kat GE mall, tak perasan plak u ada ek.. sedap nampak cincau tu ek

Sya said... [Reply to Comments]

peeja..air bandung cincau ituuuuuuuu....ngaaaaa~~~~!!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...