Instagram : @peejburhan

dah lama x pekena.

ok dont ask me bila masa lak ni.
serious aku x ingat ok. wth.
bila tgk gambar semalam macam, "eh aku x update lagi ke ni? mcm dah lama aje"
n yes. mmg x update lg kan?
hoih dah tua2 ni otak pelupa betul.

kami ke oldtown.
oh ok dah ingat dah bila.
time tu balik rumah. tgk ada cousin aku dtg.
mama tgh masak2. tp mama kata dia x masak byk. untuk cousin aku tu je.
so kami makan luar la.
tu yang ke oldtown. ok ingat :D
maknanya otak masih bagus la kan. syabas.

kelaparan tahap dewa.
maka x sedar diri. harus order makanan lelemak2 terus.

:: nasi lemak nyam. ::
tapi aku rasa x sesedap dulu la.
aku kemaruk nasi lemak.
dah lama x makan.
sebenarnya mau nasik lemak mama masak.
terbaik. betul punya lemak sampai berkilat2 nasik sebab santan lebih.
hoh. ok now lapar. erk.

:: noy punya coffee hazelnut. aku order fresh orange ::

:: hor fun terpusing nonoy :;

:: perempuan yang macam bb ngan tangan dia ada gam gajah. melekat aje ::


ok lapar. mau masak n makan apa ni eyh?
aku tunjuk2 gambar makanan ni. aku yang terliur balik. hampeh.



6 Comments:

illa said... [Reply to Comments]

peej muka u dh susut la.. teruja nk pakai PB uhuhu

Lady SharpShouter said... [Reply to Comments]

aku rasa nasik lemak dia mmg tak besh la.mula2 dulu mcm sedap, skrg mana2 oldtown pun nasi lemak mcm ala ala je.nyampah aku.tp series tgk gambar ttp rasa terliur.haha

Misz Yuyu said... [Reply to Comments]

wahhh sedap ah nasik lemakkk tuh..ayam goreng nampak menawan hehehehehe

sweethOneY said... [Reply to Comments]

eh. korang semua satu family bukan duduk serumah eh? hehe. byk tny pulakkkk :p

hor fun kt oldtown mmg sedap!

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

ya rabi nasik lemak......gila seminggu ni loya tekak dgn sup telur tawar nak mampos....mmg rindu la makanan malaysia....

Sya said... [Reply to Comments]

hazelnut coffee adalah air wajib order kat oldtown..syiokk..!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...