Instagram : @peejburhan

Bridal Make-Up by Eija~

[STICKY POST - scroll down for new updates]

ok first iklan :)
keluar je entry aku tu terus dapat email dpd eija.
suruh advertisekan her bridal blog :)
token ialah aku dapat make free. heheh
masalahnya aku ni nak ke mana kan bermake up bagai.
selalu aku make up sendiri je kan.
tp aku cakap ok aje. tp token tu hold dulu la. sampai aku rasa nak pakai.
wah sesuka hati kan. tah2 nanti dia dah glams, busy2 tak terlayan nanti.
tapi she's ok with it. nice.
lepas ni ajak la aku pergi wedding korang. boleh aku make-up2 sakan pakai baju kelip2. kahhhh.
ok serious balik. :|

so iklan kali ni ialah untuk Seri Andaman Ratu Sehari. :D
make-up, make-up..aku suka make-up2 ni. cantik.
from what i read kat profile Bridal Make-Up by Eija ni, start sebab minat. n lama2 jadikan career :)
blog pun still baru, March baru start.
so here r some of the pictures yang ada.
menarik.



:: make up for bridesmaid ::



:: make up for bride's family member ::

tapi Eija ni memanjang lupa nak amik pic before. 
there are some in her blog.
u can check em out later.
so sebab tu aku amik mana yang ada before after aje.
yang ni je takda. ;p

oh dia jugak pandai buat rambut. i mean sanggul.
bawah ni contoh sanggul jawa.



:: nice eyh?  ::

oh aku paling teringin if kawin. *wah matiklah sempat verangans kan*
rambut ala2 china doll tu. tau tak?
ok aku tak tau sanggul macam mana la kan.
tp yang macam wavy. i mean fringe pun wavy2. melekat je kat rambut.
then make up macam nude. tp bibir merah. wahhh so lawa.
ok aku tgk pic selalu lawa la.
tp tak tau la if kena muka aku huduh ke apa kan.
ok focus. iklan-iklan.
ni bukan entry cerita pasal diri kau pija oiii.

selain make-up untuk pengantin melayu.
eija ni buat bridal make-up for indian jugak.
wah so terel .
ok tetaplah make up kan.
tp. kau kena pikir accessories semua tu kan. nak pasang2.
if tak reti susah kan.
so here satu yang aku amik.


:: before ::

:: after ::

saya sukaaaaaaa.
rambut tu asal sanggul jawa. tp dah jadi macam tu.
pastu tiba2 aku terberangan lagi.
tapi taknak korang muntah.
aku focus je la buat iklan ni.
so if ada antara reader aku indian ke. n nak dapatkan khidmat eija ni pun boleyh. :)

so if la korang berminat nak dapatkan khidmat make-up.
bolehlah check out blog ini.
ada more pictures there.


here r the details. 

1. Makeup Pengantin * Merisik - RM150 
Tunang - RM200 
* Nikah - RM250
* Bersanding - RM350


*Trial makeup RM70 
*Utk makeup pengapit atau ahli keluarga + RM80 seorang 
*Sewa accessories available


2. Makeup Dinner * RM80+




3. Makeup Outdoor Shooting * RM200+


Bayar melalui Paypal / Credit Card hanya dibenarkan untuk amount melebihi RM800. Fee 4% akan dikenakan.


Her Makeup Stash: MAC, Kryolan, Chanel, Bobbi Brown, ELF & Coastal Scent


so kalau berminat u can call her at 012-6830902
or email her at bridalmakeup.eija@gmail.com

ok thats all.
nak sambung melayan sakit perut :)




5 Comments:

Queen said... [Reply to Comments]

natural look...sentiasa santek

Intan ~ Nur Azlina said... [Reply to Comments]

cantik hasilnyer....

Auny said... [Reply to Comments]

peej. you 'hold' lah token tuh dulu. guna masa you nak kawen nanti. make up pengantin. buleh?? heheheheh...

shuweet said... [Reply to Comments]

cantekkkkk..nanti aku tolong promote kan jugak kat kengkawan...

Lisa Johari said... [Reply to Comments]

thank u for this makeup info! niceeeeeeee ;)

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...