Instagram : @peejburhan

ok jangan ingat korang je terseksa. aku pun sama terseksa ok.

ok gambar ni dah lama ada dalam pc.
tak tepek2. tah bila pergi ni.
sebulan ke dua bulan lepas.
so kasi tepek.

pergi ikea if tak pergi makan adalah rugi ok.
so makan ini. nom nom nom.

:: daim almond cake. super nice ::
:: meatballs. 10 ketul. Ya Allah sedapnya. tapi tamak2. usually makan 6 ketul dah rasa kenyang. tp kenyang2 pun. tetap la 10 ketul masuk perut kan. ;p   ::

as usual pic aku takda.
sebab noy mesti belum apa2 dah makan2. bukan nak tolong amik pic aku.
if dah settle makan. mesti lepas tu lupa.
terus la takda kan.

shait. aku tak makan lagi.
so sebenarnye aku terseksa tengok gambar makanan ni.
ok nak masak.
aku nak buat ikan cencaru bakar. then nak buat air asam :D
ok buhbye.

11 Comments:

Syatilla said... [Reply to Comments]

kat mane ni peej.bagi direction skit..mcm sodap jer mak nengok nak oiii..:)

Siti Fatimah said... [Reply to Comments]

Me: Erghh peejjjj i tgh puasa nih...
Peej: Ada aku kesah?

ahahaha. ok tak klaka. sj je nk komen. ;p

Xuriana said... [Reply to Comments]

hey,

aku br makan dua-dua ni last Fri! sodapppp!

shiela said... [Reply to Comments]

selalu tgk org tepek gmba daim almond cake ni dlm blog dorg..tp belum penah try..huhu..makin hari, naluri nak merasa makanan ni semakin tebal dijiwa..sekian :p

Anonymous said... [Reply to Comments]

yummyyyy frammmy...uwaaaaaaaaaaaa~


LIN

A.I said... [Reply to Comments]

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

takleh jadik ni! sebelom umur aku cetek, harus aku rasa gak mkn minatang ni. selalu tgk je org mkn. tpppppp...bila lak aku nk ke sana nie... huhuhu

darling8tabby said... [Reply to Comments]

ohh terseksa jiwa raga akak...meatballs tu..favrettttt..

Drama Mama said... [Reply to Comments]

cencaru ngn ayaq atham...my peberet! :-D

http://twinkywinkystars.blogspot.com

deasa said... [Reply to Comments]

nak jugak...

celah bila la nak gi ikea ni

peej said... [Reply to Comments]

syatilla - ikea dekat dengan the curve. the curve dekat mutiara damansara. :)

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

aritu pegi ikea tak lak ai amik almond cake tu..rugi nyer!!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...