Instagram : @peejburhan

kalau la aku macam ni. harus semua reality show aku masuk~

oh ni nak share.
aku sangat suka sama ini orang.
jonet la ni.
dia memang rajin layan youtube.
so paksa2 aku dengar la apa la.
aku dah malas2 dah. aku cakap nanti tak sedap.
dia kata kalau tak sedap boleh sepak dia laju2.
so dengar la.
omg. memang sedap.
suke ok. siap memula dengar remang2 je bulu roma.

nama KatBadar
dia filipino. tp dok US.
serious sedap. mak sker.
ada banyak tapi aku share ni.
dia banyak cover lagu rihanna.
paling aku suka yang rude boy tu la.
kawan dia tu pun gempak kan. siap boleh beatbox. bestt.












serious kalau suara aku sedap macam ni.
semua reality tv show aku masuk.
siap american idol semua.
wah verangans. orang malaysia nak masuk american idol kan.
ok la. tak maybe.
tapi aku akan nyanyi n tepek kat blog ni banyak2 sampai korang muntah.

so enjoy the music.
oh n enjoy ur weekend people.

p/s : i think this Kat badar girl looks like u la faressa. don't u think so? tessa? ke i yang rasa sorang2??

15 Comments:

tedwaldorf said... [Reply to Comments]

seyes best

miMiE aZiMaSK ^V^ said... [Reply to Comments]

best laaaa suara dia... :D tq share kalau dak taktau.. :D

aNnAsUe'G said... [Reply to Comments]

"i think this Kat badar girl looks like u la faressa"

agreed! walaupon x kenal tp tgk muke je pon rasa ade iras2 sket. heheh.

zamnzara said... [Reply to Comments]

1st time comment. nak ckp, org kata org badan besar (cam kita) sore sedap. cuba ko g jek masuk reality show tu. mana tau??

hahahaa....jgn marah naa. ko kata dont bite.

fomfuen emo said... [Reply to Comments]

Oooh dope! Thanks for sharing! :)

Kak Ungku Betty said... [Reply to Comments]

Haha Peeja...you belum dengar Aunty Badar nyanyi lagi....lagi gempak terlampau sedap sampai you all kena tutup telinga. Itu belum berduet dgn MAULANA AF8 dan S MARIAM....lagilah sedap tak terhingganya sampai tidak lalu mendengarnya....hikhik

-eLyNhere- said... [Reply to Comments]

btol2... tgk je td terus terlintas 'eh, mcm si comel yg pandai mekap tu'.. hikhik.

Daily Dose Of My Ramblin' said... [Reply to Comments]

She's downright HOT!~

Gawd! She's blazzing hawt!

Syumaimah Edite said... [Reply to Comments]

peej..i tak tahu nak komen kat mana pasal nih.

http://nan-salleh.blogspot.com/2010/05/peeja-jobless.html

tapi...u lah calon menantu yg i cari2..tapi anak teruna i baru umur 14 tahun. sanggupkah u menantinya peej...sob..sob

serius peej, dah ramai i jumpa..dalam circle i nih..mana yg bertudung, berjubah blablabla..
tapi susah nak jumpa yg macam mamam u cerita nih..

i salute..sungguh..from the bottom of my heart..

i doakan yg terbaik buat u, dunia dan akhirat.

***suka bila u nak kena pukul, tapi kena libas lantai dah melalak2..comeyyyy yoooo.... :)) (tapi mak2 memang suka wat gitu...huhu)

Schalfyzcha said... [Reply to Comments]

peej, wait a minute..

nape i rasa perempuan suara sedap ni macam iras u? seriyesssssss.

farah said... [Reply to Comments]

betul la peej, meremang bulu roma dengar!

kenapa la m'sian reality show contestant tak sebest ni...

tpkan even if she entered reality show tak semestinya menang sbb viewers mostly girls and they tend to vote for guy contestant, tgk la recent american idol, crystal yg super talented tu boleh kalah =(

Cik Ros said... [Reply to Comments]

kalau ini suara saya yg punya, pasti kugiran kat kenduri kampong tak boleh carik mkn :)

Tessa said... [Reply to Comments]

hahahhaa....ya la peeja ada juga sama....both veryy the chubby onee but pretty....awww puji own sis...but i have to say chubby girls are way sexier than skinny bitchess....lol :)

an15 said... [Reply to Comments]

wow!

si G.E.D.I.K.S said... [Reply to Comments]

look alike lah! hehehe the 2nd vid mmg nampak sama betul!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...