Instagram : @peejburhan

hello fellow readers~

[STICKY POST]

tujuan aku jadikan sticky post bukan paksaan suruh korang cakap hi ke apa.
jangan rasa terpaksa pulak.
sesiapa yang bersuara tu. thanks. if rajin aku reply komen. rajin? tah bila tu kan.
sebenarnya aku nak tunggu salah sorang dlm pic tu munculkan diri.
tak tau la kalau tak berani takut idola dia marah ke apa.
kalau suka baca, ngaku je la. aku tak marah :D


selalu aku tepek keywords kan.
hari ni aku rasa nak tepek community pulak.
so ni la yang paling latest bukak blog aku.

*click for larger view


rasanya dpd list yang ada ni. aku kenal n pernah drop komen ke apa 6 orang je kot.
like seriously.
but anyway. thanks sebab baca blog ni.
tak kisah la sebab suka ka. sebab nak kak nam ka. janji memeriahkan la.
tapi rasanya akan betul2 meriah if atleast cakap la hi kan.
sekali je pun. takkan pergi umah orang terus selongkar2 kan.
lepas tu if nak senyap ke apa. tak mengapa.

tu aje. from time to time.
if ada lagi muka lain2 ke apa.
aku tepek2 sini lagi ye.

60 Comments:

aMyErInAiMiE said... [Reply to Comments]

terasa plak sy...HI! :D
bukan ape..ske bace blog akak tp xtau nk komen ape.lgpun kte same2 pemalu kn..dh jmpe pun got nothing to say.heheh..
ape2 pun..mmg love blog akak n mak akak!

ct sarah said... [Reply to Comments]

hai peej....

Fielah said... [Reply to Comments]

hi... saje je nak say hi...
sy silent reader, tp sy suke bace blog pieja sbb ntah, xde sebab tapi sy suke :)

teruskan berblog ok, tanpa sedar ada pengajaran yg dpt utk di fikirkan =)

cik enon lalalaa said... [Reply to Comments]

hye hye!
hee..i'm new here..
jmpe ur blog kt hanis zalikha..
ske ur style yg "gilak2"..
me also gilak..haha =)

Alia said... [Reply to Comments]

MANA MUKA SAYAAA?????

Hahahah, saiko.

Anonymous said... [Reply to Comments]

salam..
hii..
peeja, sy 1 of u pnya silent reader,
klau u tgok yg dr ipoh perak tu, sy la org nya..
nice to meet u..

regards,
lily

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

hi peej! suka belog you!

dari sudut Hati kecilku said... [Reply to Comments]

hye peeja..
nk juga say hi..
suka baca belog u..;-)

.ieLah. said... [Reply to Comments]

hi peeja!

hihi..
saya silent reader.
ur blog is great! :)

suamihanyisterizuki said... [Reply to Comments]

hai...

(",)

hehehe, nak selongkar nih...mintak ijin yer...;)

Liz Rohaizat said... [Reply to Comments]

Hi Peej!

ye la, x tinggal komen sebab segan. segan tgk berpuluh org tgh stalking. found ur blog from Leeds. yer, I yg tinggalkan komen psl NOD tu. jgn marah..

selalu pegi Jusco AU2 eh? apsal x penah nmpk ek? I selalu je pegi sana dgn my family.

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

hi peej...dl ai pun antara pakatan pembaca senyap sunyi ni...tp pas ur entri ckp konon2 nk undur dr tu terus ai ke hadapan untuk bersuara tau..hehe!

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

ok hai peej..sy suka bc blog awak..best sgt n sgt jujur...lepas ni sy akan cube tinggalkan komen yer..sory...

S!eZaN said... [Reply to Comments]

hehe..terasa kot..selalu gak masuk sini..sbb blog ni best..lg pun segan la nk tegur..

A.I said... [Reply to Comments]

yeay! muka aku ngan laki aku si wonderpet tu ada..lalalalala

Mimy Hamid said... [Reply to Comments]

aku apsal ko hapdte je mesti baca tapiiiiiiii muka aku takde la..hihihi

C!kpuanmuda said... [Reply to Comments]

hi peej :D

atoyis said... [Reply to Comments]

aku komen satu dua jek tapi nk say hi jugak "hiii" ;)

aNnAsUe'G said... [Reply to Comments]

eh muka i! huhu. muka i.. ;p
so, aku kene ckp hi jugak ke?? ;p

miszrofiexa.blogspot.com said... [Reply to Comments]

elooo...
akak mmg suka baca blog peej sebab ada gak entry yang klakar dan slumber, tu pon sebab tgk blog tina dulu.nk tgl komen sebab peej x kenal akak kot

MY HEART said... [Reply to Comments]

Hi peeja...

sebelum silent reader... kuar entry ni terus maloo dan drop komen ahaks...

k.moon said... [Reply to Comments]

hi peej..sorrylah selongkar rmh u snyp2..tp akk mmg suka baca..baca je tau x de mknanya nak kak nam kak nam...wish u the best on everything..

Drama Mama said... [Reply to Comments]

hi peej! suka baca blog ni..suka baca blog ur mom gaks. kelakar sangat uols nih. happy family plak tu. suka! :-D

http://twinkywinykstars.blogspot.com

lilred.farah said... [Reply to Comments]

kkkkkkaaaannntttoooiiiiiiiiii

i loikeeeeeeeeeeeeee

imah in wonderland said... [Reply to Comments]

hi..bai..hehe

l!zs @)--- said... [Reply to Comments]

nak ckp hie nie..hehe..hie peej..

lizs

Faizal The Newscaster said... [Reply to Comments]

hi peej. i'm one of your readers.

Nad.is.me said... [Reply to Comments]

PEEJA. Apasal muka saya tak keluar? Saya selalu stalk blog awak. Saya hampa dan keciwa muka saya tak kluar. Saya takda niat nak kak nam. Cuma saya memang minat blog awak. Tapi disebabkan perkara-perkara yang tak dapat nak dielak, [Read: Jilat-you-know-what) saya terpaksa menyilentkan diri.

Percayalah Peeja, I really love your blog! :) :) :)

r33n said... [Reply to Comments]

hahahahaha...ny name stated..im ur silence reader..hai peeja..salam perkenalan..

Alia said... [Reply to Comments]

LOL NAD. AKU PON SAMA. KENAPA MUKA KITAORG TAK KELUAR??? HARI HARI KAMI STALK BLOG AWAK!

LOLOLOLOL tetiba type in caps dan bersaya-awak kan...wahahaha

swit@kon said... [Reply to Comments]

aku bace belog ko dari aku kenal ko.

woahhh lama tu!
and dah lama jugak aku tak jumpa kau kan

zatil iman said... [Reply to Comments]

hi
haha..seperti pisau manikam jantung okeh--->masuk rumah org terus selongkar2.
haha
by the way, reading your blog is just a thing i need to do daily.
haha.
takde sebab pon.
just because.

okeh,dah say hi.
haha

wana said... [Reply to Comments]

sebab diseru maka aku muncul.

hai =)

"aku suka baca, tak suka kak nam"

tuty_rahman said... [Reply to Comments]

hi peeja, me also 1 of ur silent reader... keep it up dear

aZaMieTa said... [Reply to Comments]

hi =)
suke bace. lagi2 psl makanan.
and ur words yang "nom..nom..." tu
heh!~ ;D

Najmun said... [Reply to Comments]

oh terasa sudah~~ hehehehe...
dh lame jadik SR, suke bace blog peej coz hepi jer~~

oh yer.. Hi peej (^_^)

Dasheila said... [Reply to Comments]

Hi peeja..saye suke baca blog awak ni dan juga marina monroe's..hehehe..baiklah, selepas ni saye akn selalu tinggalkan komen..take care..

Erina Asmawani said... [Reply to Comments]

heeeeeeeee...kantoi disitu. hai peej, im 1 of ur silent reader, sejak zaman dulu lagi..hee..maap la ye kalo masuk umah u tapi senyap2 je. Suka bace blog u,sgt2! ;) pasni akan letak jejak ye, x senyap2 da. Salam :))

lina said... [Reply to Comments]

hi peej. muke aku pun ade seh. lama dah aku bace blog ko. tapi aku ni memang pemalas gila nak mengomen. penah gak jumpe ko dkt treat your need, sri hartamas. segan la nak tegur ko. bace blog ko jadi la kan.

MariahRohaini said... [Reply to Comments]

Salam Peeja... hai.... aku pun dah lama baca blog ko nih.. memang tak pernah tinggal komen... dah jadi sticky post ni.. aku tinggal gak la... anyway... aku suka baca blog ko nih... sebab kadang-kadang pengalaman ko tu.. aku pun pernah lalui... ada benda-benda baru gak yang aku dapat kutip kat sini... keep on blogging yea

kolakolakila said... [Reply to Comments]

hi peej.....
;)

** atie + aisyah ** said... [Reply to Comments]

Hi Peej... atie slalu bace blog awk.. 1st time bg komen ni... :)

i.z.m.a said... [Reply to Comments]

hi peeja.. aku adalah salah sorang dalam pic tu.. ngiahahahaha!!!

:: myzaa + muse :: said... [Reply to Comments]

salam..
hi! kak peeja..sy da setahun jd pembace bisu =]..suke2..

arin said... [Reply to Comments]

part "idola dia marah ke tak " tuh aku mmg nk tergelak..kihkihkih..

vagg© said... [Reply to Comments]

aku x abis khatam lg. yg pasti mcm nk pengsan baca entry bandar segi BEGAWAN SETIAKAWAN muahahaahahaha mcm gilos.

Intan ~ Nur Azlina said... [Reply to Comments]

Me oso ur silence reader.. heheheh... member2 singgah blog den pon sbb nk click link blog peeja ngan aunty... :-)

vagg© said... [Reply to Comments]

btw.. rasanya tuan blog kena buat tutorial HIDE nuffnang profile. khas untuk yg suka baca dalam blog org dalam diam dengan berunsurkan new kak nam on the block. bukan new kids on the block, ok. kot la dia tak tau wujud function tuh. tak reti nak amik pengajaran nih.

KaLiNa MeLiNa said... [Reply to Comments]

yeah ada muke saya! hahahaha :)
btw im ur silent reader :)

Ramona said... [Reply to Comments]

Salam..Hai peej...boleh tak saya jadik reader jek..tak reti la komen... :(

Norul Yusoff said... [Reply to Comments]

hi Peej.....dulu i ada email u norul@i**v.com.my...luv to read ur blog...

me,
norul yusoff/norul balkis (i rasa i komen kat ur mum guna nama ni =))

aLiYaHaRiZ said... [Reply to Comments]

Hi Peeja..name kak wani ade kat yang bertempek tu..hihihi..bukan tak nak drop komen, cume malas laaa...nak taip username la, password laa..

tapi seriously kalo baca blog peeja mesti terkekek2 gelak sorang2 kat opis ni...hehehe

mrs.shaf.e said... [Reply to Comments]

aku bukan blogger so of course la bukan nuffnanger kan..but know this peej!setiap hari aku baca blog ko sehari 3 4 kali aku dtg tau...hehehe


anyway...Haiiii peej...: )

'coco

IEKAN78 said... [Reply to Comments]

aku pon hari2 singgah....tp muka aku tk de pon!!! baru nk feeling glamer bila muka kuar kt blog ko!!!

peej said... [Reply to Comments]

erin - ahahaha. tu la kan. mmg diri ini pemalu n tak tau nak cakap apa if jumpa orang tak kenal. esp bila orang yg jumpa tu kenal kita sbb baca blog ni kan. kita tak tau apa2 pasal org tu. serious awkward ok.


ct sarah - hi sarah.


fielah - hi. haha ok. thank u.


cik enon - hi. oh saya tidak gilak. percayalah.


alia - haha. kau memang psycho. tak dapat disangkal lagi.


lily - oh hi. oh org perak. saya tak pernah sampai perak pun. tak. anyway, welcome on board.


shinnaz - hi shinnaz. terima kasih kerana menyukainya. (rasa nak sepak tak? ;p )


sudut hati - hi. thank u :D


ielah - thank u dear.


hanyzuki - hi. iye. selongkar la.


liz - oh ok. ala takyah segan la. nak segan apanya. ye ke. rasanya macam dah banayk terserempak reader kat situ. tp takyah pun la. sebab nanti aku akan terkebil2 tak tau nak react macam mana. hahaha.

peej said... [Reply to Comments]

buyui - wah siap ada pakatan ke?


hanim - ala jangan la macam tu. bukan paksa. depends. if rasa nak komen. then ok la. if malas pun takpa je.


siezan - mengapakah segan?


a.i - haha. wonderpet. gilo. hari tu aku ter-tengok wonderpet. rasa nak lempang ok. nyanyi gila off tune.


mimy - takpa nanti bila muka kau ada. aku print screen n tepek sini ye.


cpm - hi :)


atoyis - haha. hi. tak mengapa.


annasuejie - hahha. mengada kau. dah tentu aku kenal kot kau. slap ur face fast2 then u know.


kak wan - kenal kot. pernah jumpa kat rumah tina dulu. dulu laaaa. lama zaman muda2.


my heart - hi. its ok. saje je buat entry ala2 macam ni. takda la paksa2 ke apa.


k.moon - ye kak. tau. pasal kak nam tu saya ada perli orang dalam pic tu. tapi sampai ke la ni tak berani muncul. anyway. thanks kak. for the wish.

peej said... [Reply to Comments]

drama mama - hi. thanks. kami memang terlebih ceria. tapi kalau sekali berdrama. melampau ok.


lilred - kannnn? tapi tetaplah taknak mengaku suka baca blog aku kan.


imah - hi. bye.


lizs - hi lisz :)


faizal - hello. mmg newscaster ke? hmmm.


nad - haha. kau kalau part menganjing memang #1. what to do. aku ni picisan. if suka baca pun. tak class la mengaku kan. agaknay kena aku jadi celebrity blogger baru la jilat kaw2 kan. wtf la this world.


reen - oh really? which one? adzreen tu? anyway. hi.


alia - e eh gila ke kau. keluar apa muka kau. kat kotak komen. hahah.


switakon - serious? dpd zaman dolu? lama jugak eyh. aku ingat kau baca masa zaman kau start berblogging.


zatil - alaa. jangan la rasa tertikam. sebab entry ni bertujuan menikan orang2 tertentu. haha. keji. i know. anyway. thanks. for reading my daily crap.


wana - hi. ok ye ye. sila baca. jangan kak nam. pastu taknak mengaku.

peej said... [Reply to Comments]

ok penat sudah. nanti aku sambung. haaaa. nak sangat aku reply kan. amik dah berpuluh aku reply. hold dulu. balance akan disambung. :D

Hariq-Sha said... [Reply to Comments]

alaaaaa...apsal muka saya takda?????!!! *hempas2 punggung*

penat ari2 stalk smpai gelak2 sakan berjam2 khatam entry.... *angkat2 kening*

heheheheh. akhirnya bersuara pulak saya. hi peej~~ kem salam hannan yg gay ye. ngeeeee :D

nifalnin... said... [Reply to Comments]

owhhh... terharunya sy.. thanks...

nizanin = nifalnin

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...