Instagram : @peejburhan

happening kat bilik aje ;p

lepas session spa dan dibogel2kan.
keluar makan. tak makan lagi dpd tengah hari.
takde tuju tempat lain tapi kedai masakan padang itu.
serioussss sedap banget weyh lauk dia.
everyday aku makan sama aje.
sambal hijau, begedil, dendeng n paru goreng. haihh..terbaik ok.


aku selalu order jus. sebab sedappp.
tapi bila try ini terus sukeee.. dah la murah. i like.
ambik sampai 2 botol bedal. ngeh.



lepas makan seperti biasa shopping lite2.
then balik bilik.
dok melepak takda hala tujuan.
then finally on the 3rd night tu baru la keluar. tsk.

sorry la. weekend dia gila ramai orang.
so aku macam takut2 sikit. so macam tak de amik gambar sangat night life dorang.
banyak merepek la. takda la best ke apa.
i mean life band la apa la.
orang putih suke la kan.
tapi berderet2 club dia sampai tak tau nak masuk mana.
so ada macam reggae punya club. pergi situ aje. nama tempat tu vi ai pi.
haha takleh blah. tak creatif betui nama. ngeh.

ok la the place. aku ok aje. layan aje. tapi noy tah apa penyakit.
paranoid nak balik aje.
yang aku lak paranoid dia macam tak puas hati kat aku.
maybe sebab make up dia kot. melentik semacam.
so tengah aku syok goyang kepala ke kiri ke kanan..tenang aje.
pandang je noy nampak macam dia pandang aku slack.
padahal tak pun kot. haha bangang ok.
yang dia nak balik bilik aje kerjanya. gila tak fun tau perempuan tu. menyampah.
ye la. kita orang keluar around 10pm mcm tu.
kul 11 dia dah ajak balik. tak kau rasa nak sepak?
hahah to foxyfarah, anda mesti tau kenapa kami paranoid2. lebih kurang kisah awak ngan pedd. hahah.


tu takpa. akhirnya aku mengalah la jugak.balik around 11ish.tu pun sebab aku paranoid lain pulak.
aku paranoid kain aku terangkat kat belakang. boleh.?
asyik terasa2 yang kat belakang aku dah bare. nampak panties aje.bodoh ok.
tu namanya perak tak pernah pakai dress kan.
so konon balik bilik nak pakai shorts la kat dalam.noy tipuuuuuu ok.
sampai bilik dia takmo keluar balik. keji gila perempuan tu.
so berjimba kat bilik aje tengok tv lagi. hampeh.
eh tapi seronok aje. galok semacam rasanya pukul 4 pagi baru tido. nice.

haha aku takda kerja.
gambar atas tu konon konsep nak ikut kat pintu tu la.
kat nombor pintu tu. bentuk perempuan ada bunga kiri kanan. hahahh
gambar bawah lak feeling spa la konon. hahahah lempang aku plissssss.
motif nak feeling spa, padahal baru trauma kan.
bodoh ok. malam yang sangat merepek. 
ok itu aje. byeeeeee.

0 Comments:

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...