Instagram : @peejburhan

changes~

i decide to change my blog title and description.
instead of "Love Me -or- Hate Me", aku tukar to my name aje.
not my full name la of coz. tp nama yang mostly korang kenal aku la kan.
n title lama aku buat jadi description. that's all la.
nothing big.
nampak sopan la sikit kan. wah...sopan ke? ;p

nway kalau korang perasan. main page blog aku ni ada 3 entries aje.
usually aku letak 10. tapi macam dah kurangkan la.
so if korang nak tengok lebih kena pergi older post la.
reason sebab sejak takda laptop kan aku selalu online drp hp aje.
so dengan itu kejap je masa untuk load the page.
kira macam mesra hp la blog ni. konon la kan. ;p

sebab aku ada la try blog hop few blogs la.
seriously berattttt gila.
ambik masa yang sangat lama nak load.
end up, aku dah tak kuasa nak bukak pun blog tu. close aje page tu.
paling tension if sebab lama sangat. kau nak close ke apa pun tak boleh. macam hang gitu.
sakit jiwa ok. tak pasal kena bukak battery baru ok..huarghh.
baru la sedar kan. selama ni mana aku kisah.
sebab tu benda2 tak penting kat tepi2 sidebar tu pun banyak aku dah remove.
semua bikin semak n memberatkan blog aje.

so dengan perubahan yang tak la seberapa ni.
harapnya lagi senang la orang nak stalk ke, bertenggek ke apa aje la.
sebenarnye aku pentingkan diri aku aje. hohoh. untuk kesenangan aku nak online dpd hp.
tapi korang macam dapat tempias2 la kan. so ok la jugak tu kan.
ok itu aje. ta-ta.

8 Comments:

khairie said... [Reply to Comments]

yg penting 'peej' bling2 tu ada.
huhu

hanidiyu said... [Reply to Comments]

peej, kau sgt memahami stuasi berukbeng aku makin senget ahhahaha..
sejak menjak neh rajin pulak aku skodeng kamu!
=]

peej said... [Reply to Comments]

khairie - tu harus ada. dah bertahun ada. ala2 trademark dah tu. wah. konon. hahah.


hanidiyu - a ah tak terfikir pasal broadband. tp bagus la kan. in a way bila page ni tak berat. korang pun senang la nak load kan. nice :D

sweethOneY said... [Reply to Comments]

ya betul. broadband skrg dh mcm hampeh. page ko dah senang je loading. good2 :D

peej said... [Reply to Comments]

sweethoney - really? well its good to know :D

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

ni kite bg ko tips nk bukak blog biar xberat (esp from ur hp). kat address blog tu kn, kat hujung, ko tambah /atom.xml
cthnya peejburhan.blogspot.com/atom.xml

nnti xde kuar design2 semua, just text and photos je. dgn itu, page xkan load lama. just utk baca entries je ;] try nnti ok.

peej said... [Reply to Comments]

wani - oh thanks for the tip. nanti akan ku try. nice.

nasaoji said... [Reply to Comments]

a ah jugak, aku ader yg slalu baca blog mcm tu gak..peh tu, mcm tkut2 nak bukak, sb tu la, berat,,nnt ttb hang.. ;(

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...