Instagram : @peejburhan

seperti membela dua ekor beruk~

dah lama kucing-kucing ini tak berlegar-legar.
banyak lepak cage aje.
tau la rumah kancah macam mana kan.
dengan hantaran la. dengan kertas-kertas la. dengan kad kawin la apa la.
dorang ni pulak if keluar sama-sama haruslah seperti beruk aja.
kejar sana-sini. memang sewel.

tapi ni bilik belakang dah siap.
so simpan hantaran semua dalam tu.
so ok la nak lepaskan dua ekor ini.
biasa la. main kejar-kejar macam nak gila.
tiba-tiba tau-tau aje dah sampai bilik kita orang kat atas.
mula-mula sekor aje. so ok la kan.
sekali join pulak sekor lagi. *pitam*
seronok feeling a/c kot.
mula-mula feeling golek-golek jilat-jilat bulu.
agaknya dah bosan mula la tak reti dok diam.
panjat sana sini. memang pening.



tengok la lulu tu. seboleh-boleh nak pergi balik tu.
masa dia panjat tu gila nyilu.
sebab kuku dia ngrettt-ngrettt kat aluminium tingkap tu. hoih.
tah apa dia nak tengok malam-malam tu.
bukan ada apa pun. nampak bumbung rumah orang aje pun.
oh excuse the langsir. haha.
langsir basuh la. aku x suka nak pakai langsir lain sebab warna putih la apa la.
so nanti mesti terang. tak sedap tido.
so kita kasi gantung blanket. feeling gelap. sedap tidur. :)


:: hannan pun nak jugak sibuk kannnnn.beriya-iya tu jenguk. hahah bengong gila. ::

 :: geram gila ngan lulu tu. dia gendut gila tapi kaki katek. eeee..rasa nak penyek2 kan dia ::

 ok sila jangan salah sangka.
aku memang sayang kucing. i mean suka la.
tapi aku x obses or pecinta kucing tahap dewa ke apa.
aku suka la layan-layan ke. main-main ke.
tapi takda la macam gila melampau ke apa.
rumah aku ni yang gila macam tu noy aje.
dia memang. sanggup menjadi doktor kucing ke apa ke.
kucing buat apa kat dia pun dia tak marah.
aku kadang-kadang kejam jugak la.

contoh malam tu hannan main kejar-kejar dengan lulu.
aku tengah online atas katil.
dia panjat. tiba-tiba kaki tak lepak.
boleh dia paut kat tangan aku. pakai kuku ok.
fuck sakit gila. abis kena cakar sepanjang-panjangnya.
harus terus kena smack kat kepala.
ok of coz i fell bad la.
he's a cat. apa la dia tau kan.
but still. sakit n berdarah. so harus kena halau.
so layan lulu aje.
lulu nakal. tapi dia baik.
tak cakar-cakar or gigit sesuka hati.




hoh tiba-tiba rindu dorang.
bila rumah nak clear ni.
mau kasi dorang keluar bersuka ria la.

9 Comments:

linda said... [Reply to Comments]

pija,

kucing katik adalah sgt cute ;)

ceqzue said... [Reply to Comments]

huhuhuu..
comel nye...
ske sgt2 kucing..
klu u xnk bg kat i ea..
nti i bg address,,
huhuhuu...

aNnAsUeJiE said... [Reply to Comments]

hannan harus la ganas sketkan. kate baka arab! muahaha!

A.I said... [Reply to Comments]

cute giler itu lulu.

anak aku yg bongsu tu kakak2 dia selalu nyanyi utk dia

'adikku ely yg kusayang, adikku ely yg kusayang, badannye gemok pendek, jalan terkedek-kedek, adikku o adikku'

-bleh la nyanyi utk lulu jugak. ekekekeke

alexa said... [Reply to Comments]

comel giler lululu ngan hanan.
dua dua ekor tu korang beli ke?

pepari said... [Reply to Comments]

miss your cats... lulu sangat gebu

shaf lina said... [Reply to Comments]

they so cute.i have 11 cats at home;)

deusXmachina® said... [Reply to Comments]

bela beruk maybe tak camni kowt
erk888

ice said... [Reply to Comments]

sungguh amat comel spt tuanya jugak..hehe..geram nak peluk si lulu n hannan yang gebu tuh.
mesti best wat bantal peluk btl tak peej.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...