Instagram : @peejburhan

cantiknya~

oh pagi tadi lepas buat auto publish entry ternampak number ni.
rasa macam cantik pulak.



nothing special pun la.
just because nombor ni cantik aja.
so capture and kasi tepek sini.
oh aku ni daripada kecik selalu dikelilingi ngan nombor-nombor cantik.
so memang suka la.
reason jugak kenapa macam sayang no phone aku ni.
aku rasa macam cantik. ;p
gila tak munasabah alasan kan.

oh dulu no phone rumah aku pun cantik ok.
tapi terpaksa di lepaskan sebab bil adalah melambung sebab ada anak derhaka macam aku ni bergayut kat telefon lama-lama.
paling kelakar. aku tak bagi tau pun kawan-kawan aku no telefon dah tak ada.
so bila kawan-kawan call number tu. india yang jawab. haha.
paling best india tu melayan ok.
x silap tina pernah kena.
it goes something like this.

lady : hello
tina : hello, pija ada.
lady : kenapa mau cakap sama pija.
tina : haaa..ni siapa?
lady : kenapa selalu carik pija.
tina : pija takda yea?
lady : pija takda la. lain orang ada.

haha....something like that la. tak ingat la.
maybe makcik tu tension orang asyik call kot.
yang tina pun boleh lak melayan kan.
takkan la kau x perasan mesti cara cakap sudah lain macam juga.

ok aku rasa aku macam dah tersasar jauh aja.
daripada page view punya nombor lawa ke kes telefon pulak.
takpa la. itu aja.
ok ta-ta.

6 Comments:

Tina Banana said... [Reply to Comments]

iyeee...

aku la yang terpaksa mengadap india tu.. siap mcm nak gaduh ok sebab aku ingat dia curi pakai line tepon umah kau.. rupa-rupanya, mmg umah ko dh tak pakai fon..

terima kasih kawan..

sob sob.. sedih aku baca ayat last tu.. damn u ****m.. haha..

afiq said... [Reply to Comments]

kan taun nih tarikh besdey aku sngt cntik. so harus selebret.. motif memberitahu di sini x dpat di kenal pasti

F A R Y N said... [Reply to Comments]

aku pun dulu kerap tukar no phone..pantang tengok no yg cantek...terus je beli...hahaha

sib baik aku tak gile main magnum..ish ish ish!

lily lotus said... [Reply to Comments]

hahaha..siut jer orang tu..dah tahap benganglah tu

Ajipp said... [Reply to Comments]

wahhh cantik nombor...
dah tak jauh dah dengan sejuta tu...

pija... nape dah takde langsung2 ceta sal chemott skang ekk...
mmg dah tak jumpa dia lagi ke ape...
rindu la kat dia...

wat la entry chemott dalam kenangan pastu letak pic chemott banyak2...
wat chemott fan club ke blaa blaa blaa...

hahahha...

peej said... [Reply to Comments]

tina - hahha..bengong..kesian. aku dapat 'babe' siap puji2 lagi. *pitam*


afiq - cantik ke uolls? berapa itu?


faryn - ye ke..aku jenis sayang la nak tukar. maybe sebab dah cantik kot nombor ni. tu la kan..kalau gila magnum mau hari2 nak tekan nombor ke apa.


lily lotus - ye la tu kot kan.


ajipp - kau ni mmg obsesi chemott betul tau. ntah la..aku mmg dah x amik tau pun. sebab dah lama bg kan. so sekarang concentrate kat lulu n hannan aje la.dan yg lain2 yg ada kat rumah ni.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...