Instagram : @peejburhan

call me crazy~

morning people.
wah jarang ada entry pagi-pagi ni.
cepatnya cik pija bangun kan.
salah tu ye.
sebenarnya cik pija tak tidur daripada semalam.
eloknya perangai.

semalam teman noy standby.
siap minum kopi tengah pagi before balik.
rasakan segar bugar sampai ke sekarang.
ha ambik sampai tak tau nak surf apa dah.
abis segala macam blog aku hop.
singgah sana sini.

actually around 7ish tadi dah mengantuk.
tapi tiba-tiba hari diceriakan dengan perkhabaran gembira.
terus terbuntang balik mata.
rasa energetic gila.
tapi tak tau nak buat apa.
people please update your blog.
at least ada benda yang boleh ku buat.

eh ke patut tidur aje.
kang lagi lambat tidur, lagi lambat la bangun kan.
harus mama laser sana sini.
sebab banyak tugasan menanti untuk hari ini.

eh ok la. go to go.
aku rasa aku dah gila.
susah jadi perempuan la.
emosi bertukar-tukar.
kejap rasa nak tikam-tikam.
ni tiba-tiba rasa ceria dan energetic.
ok la. abaikan entry ini.
another pointless entry.
heheh. bye.

4 Comments:

Tina Banana said... [Reply to Comments]

perkhabaran gembira apa nyeeeeeeeee?
kepochi mode ni.. hehe

farra8979 said... [Reply to Comments]

kamu comel la peej coz byk mood n very d energetic...

ZIANA ♥ FARREL said... [Reply to Comments]

tiba2 pening sbb peej sama macam i..emo unexpected...kekekek...
* rasa ngantuk gak sbb kat sini ujan..huhuhu

Dayah said... [Reply to Comments]

Salam Cik peeja ^_^
akak kena insomnia ke? dahsyat ni.. x leh tdo selalu..

nak luah x leh kan..
apa kata tulis kat kertas..
pastu bakar.. @ komot2kan.. baling dlm longkang yg ada air ^_^
at least lepaskan perasaan tu..
x mo pendam2.. lg bahaya..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...