Instagram : @peejburhan

flight of the conchords~

tau about this from a friend.
haha i love it.
i find it very funny.
n best pulak tu.
nerd la dorang ni kan.
tapi best jugak..saya sukaaaaaaaa..

so seperti biasa i wanna share it here.
aku share 3 aje.
of coz ade banyak lagi.
hari tu aku layan dorang ni sampai 6am.
so enjoy.~~~










3 Comments:

chics said... [Reply to Comments]

OMG[keji tapi nak guna gakla] aku sangat sukaaaa flight of the concordeeeeee.

Bret sangat kiut dan jermain..suka menari cacat macam adalaa sorang mamat rambut keras ni.

Tapi yang paling tak boleh blah, watak penggatal bongok adalah perempuann haha

Wahidah said... [Reply to Comments]

i saw u last week..u n family lunch kat kedai nasi campur area keramat..my table btol2 sebelah table u..tp u tk perasan kot

peej said... [Reply to Comments]

chics - haha..suke kan. bret mmg comel tp jermaine tu suka pelik2 sehingga bg suka. dan mmg x boleh belah sebab nerd tp penggatal berjaya.


wahidah - yg mana eyh? yg dekat kedai ikan bakar ribu2 tu ke?

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...