Instagram : @peejburhan

sorry for the inconvenience~

sorry kepada sesiapa yg nak masuk dlm blog ni x dpt.
jgn nak emo2 ke apa.
mmg aku private n aku sorang je ada excess.
so no such thing as pilih kasih or what so ever.

aku ada masalah yg x boleh nak terangkan kat sini.
so aku mmg perlu tutup blog ni untuk keselamatan.
ok maybe aku yg paranoid sorang2.
but we never know kan. so aku ambik langkah berjaga2 aje.
so bila benda tu dah settle.
n dapat comformation dpd pihak itu baru aku berani bukak balik blog ni.

so harap maaf..
terima kasih.

8 Comments:

Mummy 3 Angels said... [Reply to Comments]

mmg dah emo sket pagi tadi..uwaaa..pesal xleh bukak blog pija rini...sungguh x bermakna hidupku hari ni....kuwang..kuwang..kuwang....

ai said... [Reply to Comments]

tu arr..aku baru je nk buzz ym kau tadi. alih2 dah bleh bukak. hepi. :P

Anonymous said... [Reply to Comments]

its ur discretion sbb ni kan blog u, tapi agak sedih la =) haha

i'm glad ur back =)

Anonymous said... [Reply to Comments]

ada sorang kat office aku ni kan, kira otai, tapi bila ada problem je dia ugut nak berenti keje...bila problem je hantar surat resign, mula-mula orang layan jugak la karenah dia, siap pujuk-pujuk jangan la berenti, semua owang simpati kat dia.. tapi dah dekat berpuluh kali buat macam gitu, naik menyampah pulak orang tengok, dan everytime dia buat lagi orang pakat-pakat gelak.

significantnya dengan blog kau???

ko pikir lah sendiri.

si G.E.D.I.K.S said... [Reply to Comments]

apehal lak yang kat atas ni...

ade sebab la tu kenape nak private kan..

ishh.. tak paham aku..

gune anonymous lak tuhh..

hak tuihhh..

si G.E.D.I.K.S said... [Reply to Comments]

maaf..sedikit teremo plak ngan comment tadi..
(tak approve pun tape)
ape2 pun..
hope problem dah setel ok??

privacy kadang2 memang kena ade jugak la..

dyan said... [Reply to Comments]

its ok..
asalkan kamu datang balik peeja.
take your time..
kami pun akan take our time untuk setia menunggu.. hehe..
tapi jangan lama sangat la.. hehe

Anonymous said... [Reply to Comments]

anonymous kat atas tu mmg bangsat!! ko xtau ape2 diam je la... -PG-

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...