Instagram : @peejburhan

slurpp~

last wednesday ke saloon.
ikutkan mmg malas..
tapi di paksa2 oleh noy untuk buat treatment.
sorry x kuasa nak amik pic..
masa buat tu rasa nak tercabut nyawa ok.
dah la urut kuat gila..
ok sedap la. tapi sedap2 n sakit nak mathi jugak ok.
pastu rambut kusut dorang nak leraikan.
omg..seksanyaaaaa..
nasib hasil best.. :D

then masa balik mama bg hint2, 'dah lama x makan yong tow foo' kan.
cea cea. cakap je la nak pergi kan.
so ke hometown yong tow foo kita.
bagus jugak. dah lama x makan :D
yong tow foo xpe kan? sebab dia sup2 ;p
cea alasan, kata je la suka makan kan. heh.


:: noy yg x abis2 suka buat corak kat sos tu ::
:: mr e ::






entry ni sambung.
semalam tgh type2.
sekali electric trip.
hujan lebat.
lepas tu terus xleh online sebab modem terus rosak.
so ni baru boleh online balik.
sangat la parkinson x boleh online woih.

so aku mcm dah x tau nak cerita apa.
so korang tgk je la gambar2 tu ye.
okies. ta-ta

3 Comments:

ai said... [Reply to Comments]

2 hari kau amik masa wa entry ni peej! kahhhhhhhhhhhhhh

suezensuzanna said... [Reply to Comments]

i like sos yg ader love2 tuh..penuh kasih syg okeh

peej said... [Reply to Comments]

ai - tau xpe. gila tertekan.


suezen - wah x menahannya ayat. siap penuh kasih sayang.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...