Instagram : @peejburhan

sleep over~

lepas makan2 tu.
ke rumah tina.
sebab noy nak jumpa si kenit itu.
gila scary ok.
selalu kan budak2 x suka or takut aku.
tp mikhail x ok.
teruja betul dia ngan aku.
siap kejar2 aku ngan walker dia.
aku siap nyorok dpd dia pun dia dok jenguk2.
scary kan. haha.
adakah aku sekarang sudah ada aura kanak2.. ngeeeee.



then balik rumah.
jonet dah ada :D
dia ada seminar kat crowne plaza.
dia ajak tido dpd malam sebelum tu.
tapi macam kemalasan.
so malam tu xkan xnak kan. so teman aje.
layan dvd dulu.
later around 2am baru gerak ke sana.

:: with me jonet. noy pun sibuks nak ikut ::

x buat apa pun.
sembang2 aje.
tgk tv kejap.
pastu aku online.
masing2 nak tido.citt.



seperti biasa kena gelak ngan dorang.
sebab aku mmg x boleh duduk diam.
mcm farah cakap masa kat singapore.
kejap aku ke sana ke mari.
kejap aku tgh lipat2 kain la.
so kat sini aku sibuk buat2 air la.
ye la..sanggap kan. nak buat apa lagi.




memula ingat nak online lama2..
tapi bila dorang dah tido.
adalah takut la pulak.
sebab dorang tutup semua tv.
so sunyi aje.
sebelum benda2 yg tidak diingini berlaku.
baiklah mak masuk tidur jugak kan.

nothing interesting.
nak gossip sakan pun x sempat.
semua kepenatan n tido awal. citt.
langsung x feeling slumber party tau.
motif nak feeling mcm tu dah tua2 ni? ;p

4 Comments:

suezensuzanna said... [Reply to Comments]

heheh..slumber party ehh:P

Tina Banana said... [Reply to Comments]

haha

aku still teringat muka teruja mika bila keja ko, hehehe..

auuwww pija.. ko sudah ada aura keibuan la nokkk.. dah dekat la tu.. ;P

peej said... [Reply to Comments]

suezen - xde party apa pun..semua tido aje.


tina - hotak kau.

nasaoji said... [Reply to Comments]

okey ler tuhh..mika dah suka auntie peej nyer!..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...