Instagram : @peejburhan

jgn baca kalau xnak buang masa~

tuan blog mmg x amik pic sgt dah.
otak mcm beku x tau nak cerita apa.
semalam mood baik.tu yg rajin buat cerita kenangan lama.
hari ni mood x berapa baik.
ok xde la x berapa baik.
tp jiwa ada sedikit kacau bilau.
tah apa yang kacau bilau pun x tau la.
noy cakap asyik termenung jauh aje. ;p
tiba2 takut lak..mcm gayak dah x lama aje pulak..hohoh.
entah la..i cannot think clearly la at the moment.
tah apa2 tah.
tu je nak cakap.
haha..baik xyah kan.
motif nak update jugak?

5 Comments:

suezensuzanna said... [Reply to Comments]

at least update jugak:)

ai said... [Reply to Comments]

jadi la tu...

RD Za said... [Reply to Comments]

dah lame x geli2 nih tu yang beku jer =p

ayoi said... [Reply to Comments]

ho sape yg kaco gerangan permaisuri beta....habaq mai...nak sagat bijik kepale die sikit.....ala peej tak de gmbr pon blog ni ttp meriah ok....ayat maut punye!!!

peej said... [Reply to Comments]

suezen - mcm x berfaedah sungguh. cea mcm la selama ni berfaedah kan.


ai - heheh..kau semua jadi je kan..


rd - ewah statement..over ok. xde maknanya.


ayoi - xde siapa kacau la..sendiri bengong. :|

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...