Instagram : @peejburhan

keywords~

beberapa keywords menarik yg dapat di print screen kan..
since internet prob..ebab tu x dapat post kan..
so sini kasi kumpul la tepek semua k..
haha..macam2 orang ada..
makin lama makin pelik2 je fantasi manusia2 ni.. ;p

selak bra doktor..
miahaha..lawak..
tiba2 terbayang ada orang selak bra jonet..lariksss..

paling x boleh blah..
'isap tetek besar kakak ipar'
mcm ini punya orang pun ada..
ngan kakak ipar sendiri nak horny..
hello..bini ada ..apesal sibuk ngan kakak ipar..
ke bini dia teteks kecik?? oopppsss...

hoih..bahasa ngeri betul..
nyot nyot pun keluar..

tapi tiba2 aku terasa aku pun ketegori pelik tu jugak..
kenapa aku hanya highlight ke keywords2 yg lucah2 aje nih?? ;p
kan kan kan..
padahal boleh aje aku nak cakap pasal hantaran tunang tu ke..
apa ke..kan.. ;p

ok aku nak sambung pikir kenapa aku highlight tu..
sekian terima kasih..

-perempuan ayu yg innocent lg naive-

11 Comments:

nasaoji said... [Reply to Comments]

aku nak say HAI kat kau peej!..aku nak btau kau, AKU KAU + RINDU NAK BC CITER2 KAU!!!...

ini d sebbkan, aku cuti lamer, jdnya, hari ini, aku nak khtam citer2 kau yg dah tertunggak hampir 2 minggu aku tak bc!!....

mmuuaahhh....(aauuwww!!!..)

Kakakdegil said... [Reply to Comments]

Wahaahah
Kronik betul keywords ko nih
Nyot nyot tu yang kelakar sangat tu..
Isap tetek besar tu pun.. tp cam geli lah. Bwekkk.. gilo seks nyer adik ipar tu..
Huhuhuh

Leen said... [Reply to Comments]

Nyot2.. haha.. bhasa ntah apa2...

ko pon sama pelik ngan diorang gak, cuma x de la thp kronik sgt..

♥chentaMAYA™ said... [Reply to Comments]

ghaha~
ntah pape dowg search!~

Penari.Gendut said... [Reply to Comments]

NYOT NYOT HAHHHAH!!!!

shasha said... [Reply to Comments]

hahahhaahah..gilos semuanya...tah apa2 tah...ramainya pervert dalam cyberworld nih...tsskk tskk..

LABUCHEE said... [Reply to Comments]

hahahaa..klaka gile oh...
pe kejadahnye nk search gituk...
mesti dasar gile sek* neh dak tuh..hahaaa

peej said... [Reply to Comments]

nasaoji -wah sakannya bercuti raya..ye ye..sila..byk blog kau nak kena khatam kan..


kakakdegil - kan??mcm psycho je..


leen - aku pelik dlm diam..xpe.. ;p


maya - macam2 imaginasi ada kan.. ;p


alia - haha..tu la kan..


shasha - mmg ramai..pervert tu xpe lagi..tp mostly terlampau n ala2 hubungan terlarang begitu..


labuchee - yg kelakar tu..if ye pun search..memuaskan ke?? haha

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

haha ko mesti xpercaya, tp kat tganu ni ada kg nama dia 'kg nyut nyut'!! serius!! :P

peej said... [Reply to Comments]

wani - haha..serious?? kelakar nya..

ultra lembayung said... [Reply to Comments]

cik yg menawan,
macam mane nak cek keyword ni? puas dah godek2, tak jumpe pon..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...