Instagram : @peejburhan

dia gila ke aku yg gila??~

semalam tgh galak ber gtalk..
tiba2 pedd masuk..
lama x dgr cerita dia ni..
masing2 ngan dunia masing2..
dia la dok jauh sampai ke d'sara..
tp dulu dok area sini..selalu pulak ada muka dia..
x kira masa..tiba2 suara kecik aje, " Assalamualaikummmm!!"
serious man..dpd zaman sekolah ok..
aku nak ponteng pun x senang..petang aje dia muncul..
balik2 muka dia..balik2 muka dia..

so tadi datang je tiba..

hi
a/s/l

tau kan a/s/l??
zaman mirc org tau la kot.. age/sex/location
so aku pun melayan la..
see how it goes..


:: click for larger view ::

bodoh gila kan..
merepek..
aku yg merepek ke dia yg merepek eyh?? hahhaa..
so bagaimanakah hendak tidak suka dia..
ntah..aku suka je orang2 merepek ni..
merepek yg kelakar la..menceriakan hidup..
xnak la merepek xleh terima akal..tu me not loike..

korang mesti ada kawan merepek jugak kan..
kalau xde tu..maknanya mmg sedeh betul la hidup korang..
haha..sempat caruts..
ok la..tu je..ta-ta...

8 Comments:

darling8tabby said... [Reply to Comments]

woaaa...curry sex? something new..hehe

Tina Banana said... [Reply to Comments]

tang smell ike curry tu mmg bongok la weyhh, haha..

ai said... [Reply to Comments]

mmg lawak giler...! melayan je...kah! aku pon suke camtu gak..ngeeeeee.. i like merepeks!

cookie devine said... [Reply to Comments]

Hohohoho..Kawan mencaraut CC ramai tapi yg best 2org sajo.

Yours truly said... [Reply to Comments]

peja.. pedd dah x join fabolous cat dah ker?? now dia nyanyi solo?
(eh betul ker pedd?? silap org sorry..)

nasaoji said... [Reply to Comments]

wehh...ok per sekali skala layan cam tu..tp, harus dgn org yg kt kenai...sb sah2 tipu blaka sumer tu.. :)

peej said... [Reply to Comments]

darling - haha tiba2 idea mari..


tina - ye la..tp kalau betul2 mesti ngeri kan..


ai - kan kan..very the menghiburkan..


cookie - tiap2 orang mmg mcm2 ragam..tp dpt yg merepek mcm ni best..


yt - dah lama dah kan dia x join..


nasaoji - mmg la tipu..gila apa kalau betul2..pakai curry..haha..

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

mmg kite ada kawan merepek.. crush kite! haha. xpe la jugak, sbb kite pun suka merepek. kesimpulan = semorg adalah gile di situ. ahax

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...