Instagram : @peejburhan

wtf!!~

aku mencarut xpe..
sebab aku xleh puasa..hiauuu...
baru ingat tahun ni xde tinggal..
sekali semalam..elok lagi 1 jam nak berbuka..rasa semacam aje..
rupanya period..nice...
x berbuka apa pun..rokok sebatang aje..

makan mcm biasa..
lepas tu terus tido..x tahan..
period pain menggila..
aku jenis x selalu kena..setahun ada la 2-3 kali je ke..
tu yg bila kena rasa nak pitam aje..x sukerrrr...

lepas bgn dah ok ..
tgh online sambil berkebun..
sangap..so bukak nuffnang..tgk keyword nampak ini..


ok susu tetek aku faham..maybe sebab ibu2 yg breast feed ni..
tp apakah, "nak rasa tetek saya?"
miahahahhaha..mak confuse di sini...
adakah yg google itu lelaki n nak carik if ada perempuan yg offer teteks nya..
or adakah itu perempuan yg mencari lelaki yg nak rasa teteks nya..ngeh ngeh...
apa2 pun tuan blog adalah ayu..so xde sebarang offer di sini..
kesian siapa yang sampai sini..
ke ada sesiapa pernah promo kat blog ni??
korang rasa mana satu??

  1. lelaki n nak carik if ada perempuan yg offer teteks nya
  2. perempuan yg mencari lelaki yg nak rasa teteks nya
terangkan..
wah feeling soalan spm gitu..

4 Comments:

shasha said... [Reply to Comments]

hahahaha..kelakar...sapa la yg takde keje nak cari mende2 tu bulan puasa nih?

cookie devine said... [Reply to Comments]

gilo doeee...agak2 laa tapi ada ke?

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

huish bulan2 puasa ni pun ada yang nak search camtu :P

Princess of kekuri said... [Reply to Comments]

key word yg xboleh blah,biadap sungguh spe yg search mcm 2 hahaha

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...