Instagram : @peejburhan

Ramadan - day 16~

ni menu last sunday...
masing2 membawa haluan masing..
ok xde la semua..tapi papa n mama..
n noy n edan...so hasil adalah lumayan..
bagus..senang kerja aku...sampai ke pagi bekalan...


:: daging ketetel ::
:: ikan keli goreng sambal ::
:: tauhu sumbat n paru goreng ::
:: jering ::
:: masak lemak telur itik ::
:: asam pedas pari...omg..adalah sgt sedap ok asam pedas ni..mmg terbaik la...ni noy beli kat pasar juadah au2..dia ada tulis asam pedas melaka..so sila la cuba ::
:: siput sedut ::
:: masak lemak rebung ::
:: ikan cencaru bakar n kanan tu ikan pais..entah la..aku pun x tau apakah itu pais ::
:: huohhh...tgk gambar ni pun dah ada rasa nak nangis...sedap melampau jugak..ni adalah murtabak singapura..first time makan..puas hati la..uwaaaaaaaaa...nak lagi loh.. ::
:: roti jala ::
:: kuih2 ::
:: putu piring ::

sekian menu untuk kali ini :D

8 Comments:

shasha said... [Reply to Comments]

siput sedut adalah menu wajib??

Yana said... [Reply to Comments]

banyaknyaaaaa! T_T

Ita Shadila said... [Reply to Comments]

hoih! byknyerrrrrrrrr.... taper2, lagi 3 hari balik mesia akan ku balun semua makanan2 enak itu!!!

LiliLaDiva said... [Reply to Comments]

aku mencari inspirasi nak masak apa buka hari ni tapi masuk gamba ikan keli tu trus pitam!!!! tskk. mana aku nak pi mengail nehh...

Tart LovEr said... [Reply to Comments]

pais tu cam telur ikan je...ke mmg betul telur ikan? marbeles la putu piring tuu...sedap meleleh air liurr

deadgorgeouszaza said... [Reply to Comments]

murtabak spore! murtabak spore!!! sedaaapppp gileee wehhh!! tak sabar nak balek muar, nak makan kat sane...
waaaaa!!!!

Anonymous. said... [Reply to Comments]

i love the daging ketetel! (saya panggil daging tetel jek :P) sedap bangattttttt!

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

*kreokkk~*

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...