Instagram : @peejburhan

penyibuks~

gile gedik dia ni..
asal dpt lepas je..harus la paksa2 orang belai2 dia..
ok fine..layannnnn..
tp aku ni pekebun gigih kat farmville tu...
harus la aku nak uruskan tanaman..
dah rasa2 x dilayan ..tgk la dia buat apa ni...




over tau uolss...
mcm mana nak guna mouse kalau dah begini ghupenyeee...
tp xpe..suke aje...
walaupun kadang2 ada sedikit menyampahs...

6 Comments:

Faressa said... [Reply to Comments]

alaaa cute nyaa!! i nak babysit dia one day! haha

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

hahaha sampai mouse pun dia nak conquer :DDD

cHeRyNa PiReS said... [Reply to Comments]

dia nak men farmville skali...nak selamatkan kambing la tuh! slalunya org men farmville kadang2 lupa tido. so tuan punya kucing tak tido, kucing tido tak?

shasha said... [Reply to Comments]

manja teramat!kucing jantan memang macam ni kot?

linda said... [Reply to Comments]

ya ampunnnnnn,
i sker je tucheng manjer camni.... muackssssss

peej said... [Reply to Comments]

faressa - dia ni ok..x nakal mcm lulu..so should be ok la kot..


wani - tu la pasal..gedik gila..


cherynas - haha..mungkin la..x pun dai nak kita bela kucing dlm farmville kot..


shasha - ye ke..gedik gila kan..


linda - haha kan..geram gila je rasa..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...