Instagram : @peejburhan

home alone~

oh kami masih menjadi anak2 terbiar..
wah terbiar la sangat...padahal kalau kawin dah beranak pinak kot..
semalam la paling scary...
noy kerja...around 11pm PG keluar..
tinggal la sorang2 kat rumah..
aku ni bukan la jenis penakut ke apa..kira biasa2 aje..
n aku selalu pelik kenapa org nak takut2 ngan rumah sendiri..
i mean its ur own home kan..

aku mula2 ok je..
dok belakang online semua..
mmg x rasa apa la..sebab bilik kecik aje kan..
lepas tu rasa nak dgr lagu...pakai la headphone..
tiba mcm dengar ada bunyi2 kat luar..ketuk2 pintu pun ada..
bukak headphone...xde lak bunyi..
later bunyi2 lagi..fakkk..apakah...
i know..perasaan je kot...

lepas tu nak mandi...elok la tu..mandi pukul 12ish ;p
naik atas amik shampoo...turun mandi2..
nak tukar baju..huish..xde baju spare pulak kat bawah..
masa naik atas tu dah ala2 seram aje...
sebab gelap kan..n kena lalu bilik2 lain
ok xde la takut mcm tegak bulu roma ke apa..
tapi rasa mcm seram aje..mcm ada je sesuatu..

rasa mcm besar pulak rumah ni..
seksa gila nak tggu noy balik pukul 3am tu..
nasib ada org layan bertwitter..so xde la rasa sepi sgt..
bila ingat rasa la bodoh..
i mean bulan puasa org ckp xde apa..
but how sure kan..sebab pernah je dgr benda2 mistik yg berlaku di bulan puasa..

mama n papa still x balik..
entah bila la dia orang nak balik..
sangap weyh...buka puasa pun ala2 x meriah aje..
kejap lagi berbuka luar la..
x sure nak ke mana lagi...

x dpt nak update bergambar..gambar kat lappy..
lappy noy guna..so kena tggu nanti2 la..
ok ta-ta

9 Comments:

shasha said... [Reply to Comments]

owhh...aku dah biasa tinggal sorang2 kat umah skang ni...

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

sebab katanya jin2 pun ada jugak bulan ramadhan ni.. lolx. xde apa2 tu, mainan perasaan je.. ecehh :P

Kakakdegil said... [Reply to Comments]

n aku selalu pelik kenapa org nak takut2 ngan rumah sendiri..
i mean its ur own home kan.. <-- sebijik cam ayat laki ku..

tapi kan peej, orang kata yang kene ikat tu setan..
hantu hantu belaan orang memang ada lagi..

time aruah nenet ku meninggal, bulan posa tp ada dengar mende mengilai... auww.. seremmmm

cookie devine said... [Reply to Comments]

Cik Cookie nah rs gini.Serious cam gilos dok sorg2.nak sawan rsnya.

anisizatyA.J said... [Reply to Comments]

hehehe.nsb baik ada twitter.addictive gila kan twitter :P

darling8tabby said... [Reply to Comments]

alamak...takut la dengar citer kakak degil..coz my sista in law baru kelmarin nampak antu ala2 casper loncat2 atas katil dia...

gulp..

aNnAsUeJiE said... [Reply to Comments]

bulan posa pon aku mimpi hantu! apakah?
adakah aku yg hantu?

peej said... [Reply to Comments]

shasha - kalau dah biasa mmg x rasa apa..sbb x biasa tu yg rasa semacam aje..


wani - sebab aku dgr pasal tu la maka ketakutan terlebih malam tu..


kakdegil - fucker weyh...bg aku takut adalah..xpe..sekarang rumah dah ramai blk..so should be ok..hoih..tp masih takut sikit2..


cookie - x boleh betul la..mcm mati akal aje..online pun resah aje..haha


anis - a ah...tu belum ada gadget tu..if ada agaknya layan tu je la..


darling - thank u very much..dia cerita casper loncat la pulak..x sukerrr...


annasuejie - mimpi xpe..yg kes ternampak n dgr ni lg takut..oh x sanggup..

nasaoji said... [Reply to Comments]

isshh..bulan ramadhan, ader hantu tu, hantu orang lah..hehehe...

ko kuat imiginasi..tu cam tu,...;p

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...