Instagram : @peejburhan

dah besar dah dia~

last saturday..
tgh bersantai2 di rumah..
tiba dgr ada orang bg salam n bising2 di depan..
rupanya saudara dpd melaka sampai..

wah haruslah seronok kan..
mama apa lagi..gigih suruh kita orang masak2..
ok xde la masak apa..
mama mmg dah buat nasi lemak earlier..
so kasi tambah nasi putih aje..

lepas tu tgk budak2 ni main2..
masihkah korang ingat ngan adawiyah..
ye..last aku jumpa masa ayol tunang..
still xleh jalan..
ni dah besar ok..ligat ke sana ke mari..



:: sangat la comel ::

paling best x nakal la..
ok xde la x nakal langsung..
tp standard la budak2..setakat jalan sana sini bising2..
dia n abang dia..
main mainan pun satu2 aje..abis main simpan blk dlm bakul..
so nice kan..suke aje tgk..
haha as usual..tgk aje la..mak x reti nak melayans uolls...


:: ni abg dia naqiuddin n sepupu aku dibah ::
:: sedang makan2 ::

:: heheh..comel kan..excited dorang pakai spec tu ::

oh itu spec zaman aku n noy kecik2..
elok lg ok..
kita org ada la mainan dlm 1 bakul kecik..
mainan dpd kecik2 elok lg..
so if ada budak2..mmg bg main tu je la..
tu pun tggl sikit aje..
dulu lg banyak..
segala barbie set n anak patung semua dah bg adik jonet dulu..
if not lagiii la banyak..

hohoh..rasa2 thn depan ke..2011 ke..aku dah ade anak buah x??
haha..bg soalan tension kat ayol n noy..
selagi aku x dpt anak buah..akan aku tanya soalan tu sampai dorang rasa nak lempang muka aku..boleh??
cea cea..tanya orang kan..orang tu bila lagi..
ada orang tanya je aku soalan tu..xyah byk kali..orang pertama tu aku dah terus sepak laju2..
rasakannnnnnnnnnnn..
motif dpd cerita adawiyah ..masuk cerita aku tiba??
gataii sangat ni.. ;p

ok tu je..ta-ta
oh ini menunjukkan aku berjaya update..
percubaan membuka edit post sebanyak 3 kali akhirnya berjaya.. :D

3 Comments:

suezensuzanna said... [Reply to Comments]

comel!!!ahaks

La Diva said... [Reply to Comments]

comeiiii la adawiyah ni! lengkali ko buat vainpose é org k! hahha

peej said... [Reply to Comments]

suezen - geram aje..


la diva - baiklah..tp ntah bila tu..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...