Instagram : @peejburhan

arghh tension2~

dpd tadi jenuh aku nak update x boleh..
aku masukkan gambar 6..2 aje keluar..
pastu try upload lg..done..tapi 1 pun dia x upload..kosong ajeeee...
boleh sakit jiwa macam ni..
pastu xpe..restart pc..ingat pc yg lembab ke apa..

elok aje..
so nak edit je la post kan..
ada la nak dekat sejam..x dpt2 bukak ok..fucktard betul.
tapi ni aku tekan new post..elok lak keluar...hergghhh..
jap lg aku try la buat new post aje..
tp gila penat dah type2 kat entry draft tu....
kalau x boleh tu maknanya internet masih mcm haremm..

dah la blogger xleh..
blog hop x dapek..
facebook pun sama..
so nak buat apa ni??/

6 Comments:

pearl'E.J said... [Reply to Comments]

ingat ker apsal laa pija ni tak hapdet.. tenet problem rupanya..

suezensuzanna said... [Reply to Comments]

yes..tenet slow sebelah pg td..ape kene ntah..nk kene maki kot

ai said... [Reply to Comments]

tido je dulu... :P

peej said... [Reply to Comments]

ej - tu la..xpe..ni dah ok sikit..


suezen - maki pun buat apa kalau mcm tu jugak slow kan..


ai - dah terlebih tido la pulak kan..xpe ni dah ok :D

ceritacherita said... [Reply to Comments]

i think blogspot ada problem la. aku upload gambar pun dkt 1 1/2 jam baru selesai.

peej said... [Reply to Comments]

cerita - hoh..lamanya..ke sebab size gambar besar sgt..sebab tu lama..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...