Instagram : @peejburhan

x sampai otak~

entah kenapa mcm x tau nak update apa..
adakah x cergas kerana xde bekalan nikotin..haha..
adalah gambar menu semalam..
tiba2 x rasa nak update makanan..
sebab aku sendiri akan berasa tertekan bila tgk gambar2 makanan itu..
ini pulak kalau org lain kan..harus lg x tahan..

so kalau kita x mengupdate menu..
apakah nak di update eh??
serious x dapat berpikir...
mmg la ada perasaan yg terbuku di hati ni nak diluahkan..
tapi di bulan ramadhan yg mulia ni..xkan nak buat entry berbentuk emosi pulak kan..
hoh..geram sampai rasa boleh ada api memancut kat kepala..

ok better stop dpd terus merapu2 n mengurangkan pahala puasa..
ok ta-ta..
oh..selamat berbuka puasa to all my readers :D

6 Comments:

N.I.N.A said... [Reply to Comments]

slamat berpuase.. =)

nasaoji said... [Reply to Comments]

alalala...

tarik nafas...hembus..tarik..hembus...

hah, dah ok?..

tak ok lg?..hurrmm...ko minum le sikit, kc sejuk..hehehe..;p

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

hoish update je menu2 berbuka puasa.. kite bukak blog ni waktu mlm.. and kite ske tgk gmbar2 makanan dalam blog ko!! xD silakan upload dgn gigih skang.. hahaha

shasha said... [Reply to Comments]

aku perasan bulan puasa ni byk entry pasal makanan je..heheheh

jyss said... [Reply to Comments]

x per la menu. aku x dapat nk beli kuih..buat lagi la hampeh. so dapat gak aku tgk kat blog nih melepas rindu hehehe

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

hahahh aaku rasa hapdet paling cemerlang bulan pose nih ialah menu berbuka :P

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...