Instagram : @peejburhan

pengacau-pengacau~

masa sibuk make up2 tu..mereka2 ini lah pengacau..

si kenit comel ini..ngan abg dia lagi..
dok la tanya mana psp aku..yg aku mmg dah lama x main psp..mana la aku tau mana mama simpan ke apa..

suka amik gambar dia ni..siap lepas je kita snap nak tgk hasilnya uolls..
pandai betul budak2 sekarang..
mula2 dulu dia takut je..kau panggil la mcm mana..menyorok la belakang mak dia....

sekarang sudah tidak lagi..
paling manja ngan nenek ini..
matiklah mak aku terus dpt cucu ekspress uolls..
bila nak balik bukan nak salam cium pipi aje..terus hulur diri mintak mama dukung dia..
amboi kau kenit..suka betul kau nenek itu ye..

paling kelakar..cerita ni di cerita oleh bapaknya semalam..
zidane ni mmg baik ngan mama..asyik la panggil maka.."nenek..nenek"
mcm2 la dia nak..air la apa la..
tapi mama kan x dgr..tp budak kecik kan..mana la dia tau kita cakap nenek x dgr ke apa..
so satu petang tu..mama tgh gigih berkebun..letak2 baja..

nenek...
nenek..
nenekkkkkkk..
nekk..
nenekkkkkkkkkkkk...
OIIII!!! NENEK!!!..
OIII!!!!!

hahahha...lawak gila..
agaknya dia tension kot..
dok la panggil nenek..tp x di layan..
amik kau..terus OI!!!!

comel je budak2 ni kan..
cea ayat aku..mcm mesra alam je kan..
ye la comel..but that's it..i suka tgk aje..
serious i x reti layan uolls..
ok ta-ta..

6 Comments:

shasha said... [Reply to Comments]

takpe..nanti dah ada anak buah sendiri tu kamu akan jadi pandai sendiri melayan budak2...heheheh..hopefully la ek..

peej said... [Reply to Comments]

shasha - harapnya la kan..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

alaaa comei...nenek nenek ..nekk...pastu tetiba OII kan...

My Spirit Finger said... [Reply to Comments]

bdk 2 ekor ni mmg tau. torchlight pun nak rebut-rebut. sekali dtg makcik garang mcm singga tu hambik terus kena simpan. akakakakak...kesian zidane tak dpt main torchlight

peej said... [Reply to Comments]

darling - tu la..dia tension x dilayan kot..


dzaza - tau xpe..anak2 kau nanti mesti x nakal..sebab mak bapak garang..

nasaoji said... [Reply to Comments]

hehe..mmg klu aku dgr, kompem gelak2 aku kat budak tu..comei pun..

tak reti nak layan budak?..tak per, nnt2, reti ler tuh..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...