Instagram : @peejburhan

panjangnya!!!~

hoh..hari ini terasa sangat panjang2...
nothing much except berasa annoyed membaca2..
tensi sampai rasa nak menghisap......
menghisap rokok of coz..tp cannot..sebab ini adalah bulan puasa...
lalu menyarungkan kembali selendang yang terjatuh di bahu sebab nak menjadi bitchy..
bulan puasa..bulan mulia..x jd bitchy sgt..maka insaff sebentar..

hoih..kenapa hari ini sgt panjang ni.......???
baru 4ish...lagi berapa jam ini..
mau minum..mau makan..mau his roks..
baru la best online...

shussshhhh...sambil mengipas2 tangan ke arah kepala..
sebab trying to get rid of negative thoughts towards all the negativity..
ok i'm going crazy..too much craziness in blog n real world..cannot take it anymore..

5 Comments:

nasaoji said... [Reply to Comments]

sabar..sabar...

sabar separuh dr iman... ;)

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

ala releks la peej,,, lagi beberapa jam jer lagi... pastu ha sambung balik aktiviti biasa... aku pas balik keje nak g baazar ramadhan nak g carik pulut panggang.. uhh tak tahan plak aku...hihi.. selamt berbuka puasa peej.. :)

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

Ya Allah peeejaaaaaaaaaaaaaaa....
marilah mengumpat! muaahahahaha... aku kan semenjak due menjak ni... haih la... bukan takat menanah mathe... menanah otak dah bile membaca san sinun.... mak pasraaaahhhhhhhhhhh

intan izani said... [Reply to Comments]

cik peej
baru 3 hari pose ni

hiks..

peej said... [Reply to Comments]

nasaoji - tgh sabar la ni..sebab tu xde entry menjadi naga..


nasazfrog - huish..tiba2 terbayang pulut panggang..pengsan


lilred - hahah..pengsan kan..mcm mana nak menjadi suci di bulan ramadhan mcm ni kan..kau la busy nok..dah lama kita x bersuka ria..


intan - sebab tu rasa mcm ni lg..kalau dah seminggu dua ok la kot..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...