Instagram : @peejburhan

musim mengawankah??~

lately ni byk layan facabook aje..
dah gian main farmville..sampai restaurant city pun terabai aje..
so sambil2 main..sambil layan fb.
tgk pic baru orang..tgk status orang..
so nampak la highlights kat sidebar kanan..
tiba2..nampak mcm ramai yg tukar status from "single" to "in a relationship"
hmmmm..dikala buhsan..tanpa berpikir panjang..
saje la gedik edit profile..so tukar la status..
laju je semua komen2 uolls....


hahha..itu pun aku baik hati...
xnak bg org tetanya lama2 kan..
terus bg tau..bayangkan kalau aku tukar status..lepas tu senyap aje..
mesti ramai je call tanya2..mak x kuasa uolls..

tapi mcm boleh agak patutnya..
ye la..angin xde..ribut xde..xkan la tiba2 in a relationship kan..
korang ni pun kalau ye nak percaya kan..
eh tp mana tau kan..aku ni selalu je cinta pandang pertama..ngeh ngeh..

pa diaaaaaaaaaaaa ni...
bulan2 mulia ni gedik musim mengawan ni..
Astaga...*sambil betulkan lilitan selendang

8 Comments:

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

hahahha aku pon addicted giler facebook.... hbis yg lain terabai :P

darling8tabby said... [Reply to Comments]

akak baru nak komen tadi kat FB..heheh

shasha said... [Reply to Comments]

aku agree kata skang musim mengawan..sebab kucing2 kat umah semua adalah gatal2 dan miang2 tak abis2 bunyi...heheheeh

Tina Banana said... [Reply to Comments]

tang betulkan lilitan selendang aku tak tahan tu weyhhhhhhhhhhh

peej said... [Reply to Comments]

lilred - kan kan..terus otak ingat farm je..dah xleh fokus lain..haha


darling - br je dpt komen akak..


shasha - haha..kau samakan aku ngan kucing..kijam..


tina - harus la uolls..baru la sedar diri sikit...kang lain jadinya..

nasaoji said... [Reply to Comments]

wahh.,...lam bulan berkat ni, ku doakan kamu bertemu pasangan dgn cepatnya... ;p

hUdArLiNg said... [Reply to Comments]

i pnah wat dlu cmtu.sama gak org meluru. tapi i lebih drastik. bertunang tros. kekeke

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

haha pandai je ko tuka status camtu.. harus la semorang akan datang membuat liputan :PP

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...