Instagram : @peejburhan

bersantai dgn encik hannan~

hannan ni gedik terlebih..
suka betul la sondol2..paksa2 org usap dia..
pastu tergolek sana sini...
then seboleh2 if nak tido..selit2 kat kita..
mak rimas uolls...ok kalau aku pun nak tido xpe la..
ni aku nak online ok...dia pulak seboleh2 nak tido atas mouse tu..


:: buat muka kesian ::
:: tgk la tgn dia tu...siap kembang kuncup sebab selesa sangat ...selesa mcm cushion ke uolls?? ::
:: start melintang n tergolek sana sini ::
:: aku larikan diri..tp dia nak jugak selit2 ::
:: tido ::
:: yang mak kucing tu pun nak pose tido apehal kan??sepak laju2 plzzzz ::

:: dia ni dapat psp mmg dah x heran lain dah..itu je la yg dia adap ::

9 Comments:

kucing oren said... [Reply to Comments]

Hannan adalah comel seperti selalu, geram sangat tengok =D

shasha said... [Reply to Comments]

mungkin dia rasa empuk2 dan gebu2 bila menyelit di sebelah kamu tak peej?

puterikurekure said... [Reply to Comments]

hannan sebijik macam kucing kat umah ibu akak. bobby.
suka bergesel2 kat orang.
manja tak bertempat gitu.
ni akak tgh bawak perut, sebok nak ngendeng kat perut akak gak.
huhuhu~

Faressa said... [Reply to Comments]

alaa cutee nyaa... muka dia besar!! macam nak gigit!

My Spirit Finger said... [Reply to Comments]

so sekarang ni hannan & lulu sudah jadi pondan lah, tarak telo?? ikikikiki

░♥si lampu neon♥░ said... [Reply to Comments]

heh nice cat.. ai pon ex BBgs dulu2.. weehu

rosealley said... [Reply to Comments]

hish, geram tul tengok hannan neh, comel bangaaattt

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

comel je gmbr yg ko tido sm2 dgn hannan tu xD

darling8tabby said... [Reply to Comments]

alalala...manja nye hannan..ada bunyi2 cam motorbot tak> puurrr..purrr...

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...