Instagram : @peejburhan

before puasa~

lepas makan ikan bakar..
ke celcom..noy nak tukar line..
then later ke jj au2 beli2 barang..
lepas itu menyinggah big apple ...
dah lama ni ngidam..tp x pergi2..
so before puasa..harus mau makan..kang terbayang2 pulak kan..

x amik banyak...
janji dpt duren n oreo sudehh...
lain2 tu kasi tambah2 janji penuh aje..

:: nyum nyum ::
:: sebelum apa2..makan duren dulu..noy tu bising..nanti kalau donut lain bau durian xnak makan la apa la.. ::
hoh sedap sungguh..
mcm x cukup je makan seketul..
tp durian la pulak..xleh makan banyak2..
ni makan seketul pun angin gila..makan je bila burp bau durian..
aku x kisah..tp budak kecik itu bising gila..
oh sedapnya donut2 ini..mcm nak lg..
tp terpaksa mengawal perasaan..
ikut hati nak je makan banyak2..
xpe..bulan puasa ni kita cuba mengawal lagi..
tapikan..korang perasan x..kalau bulan puasa..lagi payah nak kawal ke apa..esp kalau pergi pasar juadah..hoih..nafsu tu kalau boleh semua pun nak la..
xpe..kita try ye..n see how it goes...

so far dlm dlm otak paling teringin ialah ikan bakar pari sedap kat setiawangsa ni..
harapnya makcik tu masih ada...
korang pulak mcm mana..apa menu yang paling korang nak untuk bukak puasa nanti??
wah matiklah pikir makanan aje..bukan pikir amalan ke apa..hahaha..

8 Comments:

F A R Y N said... [Reply to Comments]

dear peej,

aku nak request..
harapnya pada bulan pose yg mulia,jgn la ko tayang gambar makanan..nanti rapuh iman aku weihh..


huhuhuuhh

- SiStEr2SiStErS - said... [Reply to Comments]

family kitorang klu berbuka ske sungguh dgn bubur lambuk yg diambil dr masjid... ;)

nasaoji said... [Reply to Comments]

tak per, pk makan tu..;p

aku aper2 jer, sb klu berbuka, minum air, rs dah konyang..;p

InBliss said... [Reply to Comments]

wah,..sedapp..

suezensuzanna said... [Reply to Comments]

owh....my parent pun suke yg durian tuh....aku plak...suke alien tuh...ehh..alien tuh jco ke big apple ekk???

sheLLy said... [Reply to Comments]

slamat berposa!!...arini last day nk mkn suka2 jiwa..lpas nie dh xde maknanynya la nk rasa mkn tu nie lunch time..huhhuhuhu!!

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

gila ko ikan pari bakar warghhhhhhh mau mau mauuuuu :P omg bulan puasa ni, harus berhenti berfikir ttg makanan!! *sedang memulaukan asian food chnl* T_Tv

peej said... [Reply to Comments]

faryn - aku cuba..tp aku ni dah sebati dgn makanan la..so agak payah permintaan kau itu..huhu..


sisters - suka jugak tu..paling best kg baru punya..terbaik..tp nak amik tu x sanggup la pulak..


nasaoji - gila hebat minum air je dah kenyang.


inbliss - sedap :)


suezen - ye la..alien big apple..me paling suke durian n oreo itu..sedap..


shelly - selamat berpuasa to u too..


wani - sedap ok ikan pari..hoh..x kira kejap lg nak pergi carik kat pasar juadah..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...