Instagram : @peejburhan

anggur hitam~

semalam lepas balik sempat cam whoring kejap..
ok xde la vain sgt..
tp sebab nak tunjuk ke excited-an ini...


ok xde motif amik mcm ni..x nampak apa sgt pun..
so kembali ke tujuan asal..
mengambil gambar yg perlu aje..
tiba2 pulak hilang ingatan n pergi snap muka sekali apahal kan..
so ini lah yang saya suka..

:: subangggg.. ::

oh aku adalah gila subang ok..
masa noy balik kuwait..n tgk subang2 ni..aku adalah menjadi gila..
rasa nak semua aje..sebab semua pun lawa2 n menggeramkan..
mula2 dia x bg langsung ok..
tp at last dia kata boleh pilih satu..satuuuuuuuu aje..
setelah berpikir panjang...aku pilih yang ini..anggur hitam..
ok ..lawak je nama kan..noy la..bg nama anggur..gilo..
ada dua..satu hitam..satu gold..
tp since dah byk subang gold..so harus la amik hitam..

lawa-lawa..sapa yg gila subang jugak..sila la ke Nonoy-B ye..
ada byk lg subang tu...
unik..x dpt kat sini..
tp if korang x beli pun xpe..
mana tau sampai 1 ketika..tiba2 noy ckp nak bg aku semua subang itu..
wahhh..matiklah verangans kan..
puhh..puhhh..*sambil jampi2. n sembur kat muka noy*

7 Comments:

[z@ck] said... [Reply to Comments]

besaunya subang tu...
hehehe..
=)

nasaoji said... [Reply to Comments]

cantik ler itu subang....

aku suker ngok subang ghupe itu kat tinga org, kira cam yg beso2 melayut ke bawah..;p

ina said... [Reply to Comments]

cute mcm orgnye.

Leen said... [Reply to Comments]

Giler cantik subang tuyh.. Tapi saya sgt takut nak tindik telinga la.. Penah tindik dulu pastu dah tertutup. And sekarang rasa cam menyesal x jaga tindik tu dan sangat takut nak tindik lg skali. Wa.. teringin giler nak pkai subang~~

darling8tabby said... [Reply to Comments]

cantek la subang anggur hitam..i loikee..

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

ha a la nmpk mcm anggur hitam.. lolx

peej said... [Reply to Comments]

zack - oh i like..lg besar lg best..


nasaoji - sebenarnye x sesuai ngan aku ni..sebab leher pendek..tp x sedar diri..so nak suka jugak ;p


ina - hohohok..pengsan..


leen - lahh..sayangnya..tindik la..x sakit la..kalau xnak terlepas merasa nak pakai subang best2 di kala muda ini..


darling - kan kan


wani - haha..kau n noy sama2 sewel2.. ;p

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...