Instagram : @peejburhan

with lil M~

oh hari tu tina melepak2 di rumah..
so seronok la mengadap si kenit itu..
oh dah besar dah dia..suke..
oh sekarang sudah berani mau dukung.. :D

:: very the comel ::
:: see..see..i dah pandai pegang ok ::
:: gila kuat dia ni..gerak sana sini..ngan bunyi2 mcm nak bercakap aje..lepas tu..dpd dekat aku..dia menapak2 tiba dah kedepan2..amboi..merangkak pun belum dah pandai nak jalan2 ::

:: hoho.sama2 buat muka terkejut.. ::

oh check out my shirt..
itu ialah pemberian liza..
agaknya dia tau aku stress2..balik terus dpt t-shirt tu uolss..
hmm..rasa2 kalau pakai baju tu bersukan..ada nampak professional x?? ;p

hah siapa hari tu kata aku x tan pergi pulau..
kau tgk tu..hitam ok..siap berkilat2 lagi2..
ok tu je..ta-ta

9 Comments:

Tina Banana said... [Reply to Comments]

cayalah pija..
dh berani pegang baby!
woot woot!
:)

~LIZA~ said... [Reply to Comments]

wah dah pakai t-shirt baruuuuu!! :D

chics said... [Reply to Comments]

Manade kau berkilat, ok je laaa

aNnAsUeJiE said... [Reply to Comments]

ok,set time pegang baby aku plak. ;p

darling8tabby said... [Reply to Comments]

mika dah besar! comei..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

mika dah besar! comei..

ai said... [Reply to Comments]

dah besar la dia..

nasaoji said... [Reply to Comments]

eh...dah ghupe cam ko lak c kecil mika tu...;p

peej said... [Reply to Comments]

tina - baby kau je la kot..baby org lain aku takut..sbb kalau baby kau..if aku terhimpap..kau x marah kan..haha


liza - haruslah..siap suka2 lagi..


chics - boleh nampak la beza..siap tgn aku gelap x sekata..padan muka nak tan sgt..terus berkilat..


annasuejie - xkan aku berani punya..aku berani ngan baby tina aje..


darling - a ah dah besar..dah ada sikit muka tina..


ai - tu la..sudah panjang n reti berdiri..xnak baring dah..


nasaoji - e eh..gila ke apa kau..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...