Instagram : @peejburhan

Uber Amazing Blog!~

oh aku memdapat award...
daripada chics n diva parits..
so tgh semangat nak update..
so aku buat la ye..
sbb ni award beserta tag...



chics - "Blog dia sangat kelakar dan bersahaja. I admire her self esteem. Tapi aku paling suka bond dia dengan family dia, boleh sama-sama hisap rokok satu family. Mak aku bila tau aku isap rokok terus smayang nanges-nanges hehe."
= hahah.suka sebab boleh hisap rokok aje..ada2 aje kau ni..

diva parits - "aku tau chics dah tag ko tapi aku ingin menambahkan tekanannnn!! haha"
= kejam ok..mmg tekanan...


The rules:
• Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
• Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
• Pick your ten (10) most deserving receipients and describe them.
• Leave a comment on the receipients’ blog to tell them they’ve been tagged.
• Paste the award badge in your sidebar.

Item 1: Five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

chics
  1. blog yang comel dan owner yg comel dan aku adalah terkejut dia bukan sebaya aku atau lg muda dpd aku
  2. suka misteri2..esp tentang mr swirly nya..
  3. kecil cili api..sebab dia kalau x suka dia sound aje kat blog dia..
  4. seorang yang suka mencuba makan benda pelik2..seperti ulat sutera ke apa..omg scaryy..tp dia jugak rajin masak..x thn tgk nasi ayam hainan nya..
  5. seorang yang kelakar..n blur2 n bimbo2..macam nonoy..haha larikssssssssssssssssss...
diva parits
  1. dah lama dlm dunia blogging..tp aku baru tau blog dia..terus suka..
  2. dia adalah baik..tp adalah takut bila tiba2 dia mengamuk dlm blog..bak kata tijah..mcm orang tgh menurun..haha..
  3. mummy kepada seorang diva debab yang super comel..x sabar nak jumpa if dia balik malaysia nanti..masalahnya..dia nak ke jumpa aku kan..haha..
  4. seorang yang pandai masak macam2 makanan n kuih2..kagum ok..walaupun berada jauh di paris..katanya..dpd whining nak makan itu ini..baik belajar buat..syabass..
  5. seorang yang memberi aku kata2 semangat masa aku baru lepas break selama 3 jam ber ym..sampai la laki dia pangil suruh tido baru stop layan aku..haha..thanks bebeh.. ;p
matiklah perah otak mak nak menulis tu semua tau..
harap korang berpuas hati..
ni nak perah otak pasal diri sendiri pulak..haih..


Item 2: Ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.

  1. aku ialah pemalas..yang super pemalas..x caya tanya la mama.. tp xpe..mama kata aku x sepemalas PG..PG pemalas boleh pegang bendera dia kata..aku pun x paham apa motif nak pegang bendera pulak kan..pelik2 je mak aku ni
  2. aku jarang marah orang lama2..orang tu buat la jahat mcm mana pun..selalu aku akan marah kejap aje..lepas tu aku ok aje..kawan je macam biasa..
  3. aku x reti tunjuk emotion...aku bukan jenis yang akan cium pipi family ke..pegang tgn ngan bf ke..aku x suka..n segan kot..tp deep down aku rasa dorang tau aku sayang dorang. :)
  4. oh aku jugak x reti salam2 cium tgn kecuali parents aku...sangat biadap bukan..oh mmg aku biadap..tp kalau2 anak lelaki orang tu handsome..aku cium la tangan mak bapak dorang..mmg biadap melampau aku ni..miahahhaa..
  5. oh aku suka sexy2..tp sebab gemuk x dpt la kan..nanti mampos ada orang muntah2 if aku jalan2..kalau kurus, harus nak sexy2 aje..sebab tu x kurus2 kot..wah..nak salahkan sebab tu x kurus..dah kuat makan tu byk cerita pulak kan..
  6. orang cakap aku ni kelakar..tp aku rasa aku biasa aje..tp PG lg biadap..dia kata orang gemuk mmg kelakar selalunya..kurang ajar ok..bg la statement sedap sikit nak bg aku dgr pun.
  7. aku x ramai kawan..sebab aku selasa ngan kawan2 aku yang ada sekarang..kawan ramai adalah susah ok..dah la nak kena jaga perasaan semua..dah la aku bukan kawan yg baik..pemalas balas sms or call..so senang kawan ngan noy aje..xyah susah2 sms ke call..haha..
  8. aku suka music..sangat2 suka..paling suka ialah reggeton n hip hop la..sebab boleh menari2..aku enjoy semua music la..kecuali rock2 sgt..ntah kenapa..tp aku rasa pening bila dengar.. ;p
  9. benda yang paling aku sayang sekarang ialah blog aku..walaupun blog aku ialah biasa2 aje..tp sayang la..gila psycho kan..
  10. aku adalah lapar..penat nak pikir la..baik aku gi masak sekarang..hiahah..

Item 3: Ten (10) most deserving receipients and describe them.

aku bg ni even pada orang2 yang dpt...
aku bg sebab aku suka blog dorang n aku mcm x sabar je nak tggu update seterusnya..
  1. chics
  2. diva parits
  3. tijah - aku tau diva parits dah tag..tp saja nak menambahkan tekanan..haha
  4. mama - sebab blogger tegar..berebut2 nak pakai pc..hiahahah..
  5. foxy farah - sebab dia sangat nice n anaknya yang tombam itu..geram..
  6. liza - sebab dia ialah my first blogger friend...
  7. kak zue - sebab bila dah kenal rapat..dia adalah sangat best.. ;)
ok tu je..
sila buat ye..
jangan malas mcm aku..

3 Comments:

nasaoji said... [Reply to Comments]

tertarik tang kawan tu,,..

memang serasi as adik bradik kome ni...

ko kwn noy, noy kwn ko..ok per..;p

nasaoji said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
peej said... [Reply to Comments]

nasaoji - tu la..senang..if gaduh pun ..nak xnak kena baik jugak nanti..haha

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...