Instagram : @peejburhan

suka dijilat~

malam isni lepas..aku tgh tido..
aku dengar kecoh2..
grrrrr..mmg x senang nak tido betul...

mama : apa ni..sangkut ni..nak tgk x boleh..
ayol : astro ni..
mama : apa ni dijilat..pijaaaaa..amik gambar ni..kita saman astro...

aku tgh tido dah sakit2 jiwa..
mak aku ni semua nak suruh aku masuk blog tau..
dah ada blog sendiri pun nak sibuk2 lagi...
malas aku nak layan..

lepas tu ayol tukar2 channel la apa..
tp dia pun betul..yang sangkut astro...
tp dia tukar2 tv...
lepas 5 minit aku dengar kecoh2 lagi..
bila ayol bukak still sangkut..

mama : apa niiiiiiiiiiiii..dijilat...dijilat...bodoh punya astro..
ayol : hahahhaha..mana la ayol tau..x boleh la..
me : apaaaaaaaaaaaaa niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...bising laaaaaaa....

aku pun bgn n tgk la apa yg bising2 ni..
dijilat...dijilat...
bila aku tgk..tgk screen adalah hitam aje..n subtitle mcm stuck kat situ..


apa ni sangkut mcm ni..
lama lak tu..mcm2 hal la astro ni..
pastu kasi dekat n baca..mmg lawak ok..
patut la mama kecoh dijilat2..

muahahahha...,bodoh gila astro..
buatnya ada budak kecik baca n tanya..kan payah nak terangkan tu..
so funny la..
last2 aku just tutup main suis...pastu ok la..
rupanya cerita..i pronounce u chuck n larry..
patut la homoseksual bagai...


akhir kata...anda bagaimana...??
adakah anda suka dijilat????
miahahahahhhaa...larikssssssssssssssssssss

23 Comments:

♥chentaMAYA™ said... [Reply to Comments]

ahaha!
macam2 hal si astr0 nieyh kan!

* Nat Azmi * said... [Reply to Comments]

seriously kat astro keluar camtue? hihihihi :P

Tina Najib said... [Reply to Comments]

aku suka 'sehingga menjilat jari'.. sedap! hehe..

misz eyeliner said... [Reply to Comments]

wahahaha... mcm tak de kat subtitle lain dia nak stuck!!

..tora.. said... [Reply to Comments]

hahaha.gelak besar aku peej....sampai sakit perutt aku gelakkk...nak terkencing2..

F A R Y N said... [Reply to Comments]

aku suka jilat aiskrim...nyum nyum

fiza_sensei said... [Reply to Comments]

hahahha....
giler ke hape stuck kat c2 lame2!

shasha said... [Reply to Comments]

hahaha..kelakar...bole pulak stuck kat situ...

dummie-dummie-dot-dolly said... [Reply to Comments]

ahahahah. suke! sgt suke, OK?

aie akaike said... [Reply to Comments]

aku suke gile2 dijilat. ahh..

MK said... [Reply to Comments]

kelakar!!! bodoh la astro ni. akak yg rumah sebelah astro ni pun slalu je stuck2 siarannya. bayar mahal service karut!!

Tina Najib said... [Reply to Comments]

amboi aie...
siap ada 'ahhh..'
hahahaha
nasib baik ko chomel.. :)

f.i.e.z.a said... [Reply to Comments]

hahahha.cisss...mmg kelakar gilaaaa la..adoi penat gelak.
nak jugak la jilat2 ni.miahhahaa

ai said... [Reply to Comments]

saya sangat suka dijilat dan menjilattttttttt :P ..

tp mmg lawak giler la astro wei!!! kahhhhhhhhhh

Ceera said... [Reply to Comments]

ala, kenapa blur kan...

MamaJajie said... [Reply to Comments]

hahahahhahahah... n3 giler lawak!!! knp la kat rumah kita smlm takde ayat dijilat2 camtu?! harus merembessss nihhh!!! hahahhahaha

darling8tabby said... [Reply to Comments]

hahah..kelakar giler...
tapi lately ni mmg astro cam siot je kan..selalu hanged..servis not available bagai.. padahl tak le hujan..angin pun takde...grrr...

Adriana.Lapan said... [Reply to Comments]

aku setuju dengan mama kau. saman astro. mewujudkan unsur seksual yang sukar difahami kanak2. :)

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

boleh pulak dia hang time subtitle tu kuar.. ahah

peej said... [Reply to Comments]

maya - tau xpe...


nat azmi - betul la..xkan la nak mereka2 pulak..haha


tina - aku pun suka hingga menjilat..menjilat..menjilat..menjilat apa ya..hahhaha


misz eyeliner - haha..tau xpe..x agak2 nak stuck kan..


tora - haha..alok2 sikit gelak..nanti anak dlm perut ingat gempa bumi ke apa ni..hahha..


faryn - lagi kau suka jilat apa??


fiza sensei - tu la kan..lama ok stuck mcm tu..lawak aje..


shasha - tu la..tp bagus la..aa benda nak update kan..


dot dolly - apa yg sangat suka??suka menjilat ke apa??hahhahahah


aie - aku pun suka aieee....aaaaahhhhhhhhhhhhhhh... haha..aku punya ahhh lg panjang..maknanya aku lg suka..haha

peej said... [Reply to Comments]

mk - kan..menyampah aje...sakit hati ok..esp if tgh tgk cerita best2..x sanggup..


tina - hahah..bodoh..tp ye la..nasib comelkan..kalau razis yg buat confirm bunyi dia scary..kahkah...


fieza - siapa nak??u nak dijilat??dijilat?? hahahha


ai - x payah bg tau..aku tau kau suka..haha


ceera - haruslah..kang x pasal2..dijilat monitor...lariksssssssssssss


mamajajie - ia hanya terjadi kepada rumah2..yg suka dijilat2..hahhaha..bodoh gila jawapan..


darling - i know..kan..dulu hujan aje..sekarang ni suka hati dia nak stuck bila2..mari kita ramai2 bakar astro jom..


adriana8 - haha..agak2 nak saman astro..boleh ke aku menang..


wani - stuck la kat subtitle ilmiah ke apa ke kan..

orang Astro said... [Reply to Comments]

kecik hati aku. sobs

nasaoji said... [Reply to Comments]

hoho..mmg amat susah ooo nak terangkan pd budak2...isshhh...

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...