Instagram : @peejburhan

pics from noy's engagement~

aku adalah sangap..
x tau nak update apa..tp nak update jugak..
so aku tepek pic ni la yea..
pic dpd engagement noy..
nak tunggu dia update mcm x je kot..
so aku tepek mana yg ada pic aku.. ; D










caption adalah malas nak buat..
ok ta-ta..

8 Comments:

green apple said... [Reply to Comments]

dah bertunang adik ko ye.

say congrats to her ok?

wehhh....aku tak kenal dia, dia pun tak kenal aku. tapi ko kenal aku kan??? kan?????

sila jemput masa kawen.
aku leh jadi penganggah, aku leh jadi MC, aku leh jadi penyanyi jemputan, aku leh jadi tukang silat.

AkUfiZA™ said... [Reply to Comments]

halu .. nth cmne leh tjumpe link u
anyway nice kale bju kurung u tu
i like :D

nasaoji said... [Reply to Comments]

time ko blaga pipi tu, muker ko cam sidh ker apo ek?..hehhe..

meriah sehh..

Nonoy said... [Reply to Comments]

pija gilo ke hapo?
saya mmg malas nak update.
hiahahah

peej said... [Reply to Comments]

green apple - haha..lg apa lg kau boleh jadi??list kan lagi..


akufiza - oh hi..welcome..thanks..i loike too


nasaoji - sedih ke??biasa aje aku rasa..kenapa nak sedih lak..maybe kepenatan kot..


nonoy - bodoh kan..pastu aku nak update x bg..

~LIZA~ said... [Reply to Comments]

aku boleh jadi penari joget lambak!! ek ah ek ahhh!!

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

lawalah tema brown. nmpk elegant camtu. kimslm noy+edan, say congratz to them ^^v

peej said... [Reply to Comments]

liza - hahha..kau mmg gila kan..

wani - kan..aku pun suka je..xde la warna pelik2 ke apa kan..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...