Instagram : @peejburhan

meneman si liza~

ok x ingat la hari apa..
aku ni kan blogger paling pemalas..
so mmg entry dah basi gila ni..
tp last week la ni..cuma x ingat hari apa la..
alaaaa ..hari yang hujan lebat melampau2 tu..

tiba2 petang liza ajak lepak oldtaste...
hujan dah la lebat..nak keluar pun takut aje..
plus kereta xde nak keluar..
sanggup liza amik aku kat rumah dgn cab ok..gilo punya perempuan..heheh

sampai lepak2...
later noy join..dia baru balik saloon..
masa tgk adalah terkejut ok..
sebab aku rasa rambut dia membuatkan dia nampak mcm robot..haha..
so kerja asyik la mengejek sakan..
tp bila tolak kebelakang baru ok rambut dia..


:: oh makan nasi lemak rendang ayam..rendang x stone..so prefer ayam goreng punya ::
:: noy si perempuan robot..ngehhh ::
:: liza yg gila air 'carrot orange no sugar'..serious ok..kalau lepak..dia boleh minum air ni sampai 3 gelas..aku yg 1 gelas pun x habis2..bagus betul.. ::
:: yours truly ::
:: noy yg gilo..dia ngantuk..so order la white coffee..as usual..minum 1-2 sip..dia xnak..aku jugak kena perabis.. ::

later tina n mikhail join..
elok je kenit ni la..
dia jenis x meragam..
elok je tidoo..nyenyak betul la..

:: mikhail yg pipi labuh.. ::
:: apa yg kau cerita tu nok..siap gaya2 lagi..sorry..xde lain pic kau..so aku letak aje ni..miahhahaha.. ::
:: apa la yg tina cerita sapai berkerut2 muka korang ni.. ::
:: haha..pandai pandang camera..bagus kau ni kan.. ::

elok je dia baring ngan liza..
aku try nak pegang...
tapi aku mcm x reti..
plus mikhail mengelupur2..mcm gerak2..
buatkan aku lg kelam kabut..
terus aku suruh mummy dia amik balik..
omg..x retinya...kalau besar sikit ok kot..
i dunno..xpe la..lepas ni tgk aje..
jgn gedik2 nak dukung2..
xpe..mikhail..aunty peej still loves u..cuma x pegang..ok x mcm tu? ;P

5 Comments:

nasaoji said... [Reply to Comments]

eii..mikhail nyer muka, yadin jer kan..comei...bolat matonyo..

green apple said... [Reply to Comments]

aku dah sampai tahap STRESS kalau tgk muka baby skang....weh, tolong la semayang hajat utk aku weh. aku nk bb lagi ni.

nak namakan Mikaeel.

Tina Najib said... [Reply to Comments]

babe,

aku borak apa tu ehh, siap buat gaya bagai..serious benor nampaknye tu, hehehe...

alahai, labuhnya pipi anak aku!

and green apple, i akan doakan utk u okay? sebab i like you bebeh.. auummmm....

Deqna said... [Reply to Comments]

isy.. aku memang geram tul tgk baby Tina nie.. memang cute sangat2... comel... mata dia, pipi dia..

isy bila lah nak dapat nie??

peej said... [Reply to Comments]

nasaoji - yadin itu apa??


green apple - sabar..Insyallah kalau ada rezeki x kemana...xpe..akan ku doakan sekali..


tina - mmg labuh..like mother like son..hiahahah..


deqna - huish..semua nak baby2 ni..aku pun nak la..tp aku bagaimana..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...