Instagram : @peejburhan

ke tempat liza pulak~

lepas je wedding kak lilia..
pergi ke rumah FIL liza pulak..
sebab SIL liza kawin..n dia jemput..harus la pergi kan..
sebab x jauh pun tempatnya..
kak zue ikut kereta dpd belakang..
nasib area ni tempat aku membesar..so tau la selok belok semua..
so xde masalah sesat barat ke apa..
sampai je terus jumpa liza..
kak zue terus terkam makanan..
aku dah x mampu lg nak makan..
padahal mcm nak je makan...sebab aku tau lauk2 kat situ mesti sedap punya..


:: my to lovely blogger babes ..liza n kak zue ::
:: liza siap bersanggul..berbunga bagai :;

tapi fesyen paling sesuai di hari2 yang panas n busy kan..
sebab tu jugak aku pun sepit aje rambut..
x kuasa nak lepas2..kang mesti panas n ikat jugak..
lagipun x sempat.. ;p sebab pukul 1pm baru siap mandi..harus la x sempat kan..

:: x sempat nak pakai my fake eyelashes loh..haha..sebab x jumpa gam..siapa alihkan2 gam ni??grrrr...mummyyyyy.!!! ::
:: oh ada band...me loike ::

later around 4ish ada joget lambak..
terasa nak stay..tp dah kak zue nak gerak..so bergerak sama la..
lg pun adalah sangat penat ok..
mata ngantuk aje..
xpe..nanti kita berjoget lambak di tempat lain ye kawan2.. ;p
:: ni je la kerja blogger..xde lain ::

antara favours.. n bunga pahar..
oh kat bawah tu ada bahulu sebenarnye..
aku pun x tau apa motif aku..
nak amik pic favours ke..nak amik pic muka sendiri ni..
sepak laju2 plzz...

4 Comments:

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

mmg byk org kawen cuti2 ni. kumpul favours la bulan ni.. ahax :]

nasaoji said... [Reply to Comments]

hurrmmm..meriah kawen2 nih...

peej said... [Reply to Comments]

wani - tu la..musim cuti sekolah..byk betul kawin..berderet2..


nasaoji - meriah..seronok kan..

Ms. Lili@ said... [Reply to Comments]

dear pija...

thanks for coming k! :)

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...