Instagram : @peejburhan

kasut bulu2~

oh aku snap ni masa noy buat entry kasut2 tu..
kan noy sibuk susun kasut..
sibuk la dia ni pun menyelit..
paling geram..elok pulak dia duduk..mcm dia pun kasut..
x sukeeeee...geram sgt..




geram kan...mcm tersusun aje dia duduk situ..
ok la..aku ni mood mcm terganggu aje..
so mcm x kuasa nak tulis2 panjang2..
ada gambar ni ..tepek aje..
saje nak share..

15 Comments:

darling8tabby said... [Reply to Comments]

amboi kemain lagi..cam on display juge yer...comellll....

ms. lili@ said... [Reply to Comments]

ohhhh cutenesssss !

miSZMaNEy said... [Reply to Comments]

alahai..cutenye dieeee...

chics said... [Reply to Comments]

ahah kiut.. nak tempahla 3

nasaoji said... [Reply to Comments]

la, npe mood ko terganggu lak...hurmm...senyummmmm...

a ah, mmg nampak itu kasut bolu2..

shasha said... [Reply to Comments]

Adakah dia rasa dia adalah sepasang kasut?? sila selami jiwa kucing anda...heehehhe

peej said... [Reply to Comments]

darling - tu la..geram je tgk dia elok lak duduk kat situ mcm tersusun aje..


lilia - sgt cute..


maney - kan kan kan..


chics - ok that's cute..boleh pulak terpikir nak tempah..


nasaoji - sedikit terganggu..


shasha - entah la dia..nanti aku akan cuba selami..

zuevp said... [Reply to Comments]

Ala comel nya chemott! ;D Geram gilaaa ;P

Anyway, hello there :)

peej said... [Reply to Comments]

zuevp - hi there..chemott??ni salah train ni..itu bukan chemott..

zuevp said... [Reply to Comments]

eh silap. keh keh keh. sekali pandang mcm chemott :P
maaf ye :)

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

may b dia ingatkan yang kasut2 tu semua geng dia xDD

Anonymous said... [Reply to Comments]

alahai comelnyer...nama kucing saya singa...dia betul singa hahhahaa......

peej said... [Reply to Comments]

zuevp - it's ok..warna je lebih kurang sama..rupa lain..chemott dah lama xde..


wani - haha..tu la kan..x sedar diri betul..


anon - ye ke..lulu ni pun ada rupa singa..oh cakap hi kat singa ye..

Anonymous said... [Reply to Comments]

i damnly luv catS!

so memang teruja la tengok ur bulu2 duduk senyap jew kat situ...
eeiiii... geram!
rasa cam nak peluk2 n cubit2 jew dia...
bley kew nak mintak permission nih?...

Deqna said... [Reply to Comments]

dia pun nak baris sekali jugak ngan kasut2 tu..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...